يك شبِ مهتاب يك شبِ مهتاب .

يك شبِ مهتاب

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

bqtq_w4.jpg

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

راه‌هاي خسته شدن خيلي زياده ولي قطعا راه خستگي در كردن فقط يكي هست ؛اونم خوابيدن روي يك تشك راحت. محققان سالهاست روي روحيات و پرخاشگري‌هاي انسان‌ها مطالعه و تحقيق كرده‌اند و حاصل همه آنها يك نتيجه مهم بوده است:

استراحت مطلق و خواب با كيفيت مي‌تواند در شادابي و نشاط روزانه انسان‌ها نقش بسزايي ايفا كند‌. دكوراسيون، رنگ، مساحت، ميزان روشنايي و… در اتاق خواب شما مي‌تواند به خواب خوب كمك كند، اما تشك مستقيما با بدن شما ارتباط دارد پس در اولويت اول قرار مي ­گيرد.لذا بهتر است يك جواب قانع كننده به سئوال? تشك خوب چي بخرم؟? بيابيم.

 

خريد تشك خوب

در مقاله ?بهترين مارك تشك? از ويژگي هاي يك تشك خوب صحبت كرديم. از مطالعات بدون وقفه متخصصان مشغول در برند Best  و Kelebek   نوشتيم و ادعاي كيفيت را با ضمانت پنج تا ده ساله محصولات موجود تضمين كرديم. اولين پيشنهاد ما به سوال ? تشك خوب چي بخرم؟? مدل ويسكو پاكت  از برند كلبك است، زيرا ابر هوشمند ? سانتي متري كار شده در آن، نويد يك استراحت بي‌ نقص را به شما خواهد داد.

پارچه گرد باف گرماژ???? گرمي استفاده شده در آن، ظاهري شكيل به آن بخشيده است. ظاهر دلفريب طراحي و دوخت عالي محصول، آنچنان چشم نواز است كه هر زوجي را به خريد آن ترغيبب مي‌كند. گارانتي ? ساله محصول گواه كيفيت بالا و عمر طولاني تشك است. فروش بالا و رضايت مشتريان نتيجه‌اي تصادفي نيست و لازمه كسب رضايت‌مندي از جانب خريداران تنها به يك  عامل بستگي دارد؛ «تلاش براي بهتر شدن».

 اگر هنوز به جوابي ايده‌آل به سوال تشك خوب چي بخرم نرسيده‌ايد لازم است تفاوت در ظاهر و ساختار تشك‌ها را بدانيد. موضوعي كه در نهايت باعث مي‌شود خريداران در دام تبليغات غير واقعي نيافتند و با آگاهي كامل يك خريد ايده‌آل را تجربه كنند.

تفاوت در ظاهر :

گرچه با لمس كردن يا رويت، جنس بكار رفته در تشك‌ها مي‌توان به كيفيت آنها پي برد امّا گاهي مواد بكار رفته در ظاهر محصول خصوصياتي دارند كه از ديد شما پنهان مي‌مانند مثلا خاصيت نانو در بعضي پارچه‌ها هيچگاه با چشم يا لمس، حس نمي‌شود ولي همين فناوري باعث خواهد شد تا تشك در مقابل آلودگي‌هاي خارجي بيشترين مقاومت را داشته باشد و هراسي بابت لك شدن تشك نداشته باشيد.

در جوابي ديگر به سوال تشك خوب چي بخرم؟ فناوري تهويه در پوشش‌هاي نهايي را به شما معرفي مي‌كنيم. از نقص‌هاي تشك‌هاي موجود در بازار، انباشت گرماي فراوان در تشك است. اين موضوع، عدم رضايت خريداران را در پي داشت .

ولي در محصولات باكيفيت، تعداد روزنه‌ها را با خلاقيت بالا و البته با استفاده از ماشين آلات روز دنيا آنچنان در تار و پود پارچه پنهان كرده‌اند كه در يك سو با تهويه هواي ميان ساختار داخلي و فضاي خارجي، يك تعادل حرارتي را بوجود مي‌آورند و از سويي ديگر، ظاهر محصول را تحت‌الشعاع قرار نداده‌اند و وجه زيبايي و دلفريب محصولات كماكان حفظ شده است.

تفاوت در ساختار :

برخلاف عنوان گذشته اين موضوع از چشم پنهان است و متاسفانه با استفاده چند ساعته هم كمتر به چشم مي‌آيد، ولي با خواندن مطالب سايت بست كلبك مي‌توانيد از تفاوت‌هاي ساختاري مهم ميان تشك‌هاي موجود مطلع شويد و با اتكا به آن مي‌توانيد به يك جواب ايده‌آل براي سوال تشك خوب چي بخرم؟ دست بيابيد.

اولين اختلاف ميان تشك‌هاي بازار، متصل يا منفصل بودن فنرهاي تشك است. فنرهاي متصل قديمي هستند و به‌ علت اتصال همه فنرها به شبكه‌اي يكپارچه آنچنان كه بايد راحت نيستند ولي تشك‌هاي با فنرهاي منفصل ( پاكتي)، به دليل مستقل بودن هر فنر، فشار وارده از سوي بدن توسط هر فنر به شكلي مجزا جذب مي‌شوند. اين استقلال به شكلي فوق‌العاده راحتي را به ارمغان مي‌آورد.


نمونه فنرهاي پاكتي منفصل درتشك كلبك مدل آلترا ?  سبب شده در عين راحتي بي‌بديل، ساختار اسكلت بدني و علي‌الخصوص ستون فقرات حفظ گردد و حالت طبي نيز رعايت شود. استفاده از اين نوع هم جنبه پيشگيري از بروز درد مفاصل را به همراه دارد و هم جنبه درماني براي آن دسته از خريداراني دارد كه درگير دفرمه شدن ساختار اسكلت هستند. نمونه كامل‌تري از تشك‌ فنر منفصل وجود دارند كه با تزريق فوم به هر فنر، طول عمر بيشتري براي تشك به ارمغان مي‌آورند.

شرايط خريدار:

تا اينجا براي رسيدن به پاسخ مناسب به سوال تشك خوب چي بخرم؟ تشك و ويژگي‌هاي آن را مورد بررسي قرار داديم ولي موضوع مهم ديگر، شرايط خريدار است كه اغلب مغفول مي‌ماند ولي اگر تمام شرايط به دقت مورد كندوكاو قرار گيرد به يك خريد ايده‌آل منتج خواهد شد.

وزن : من كه وزن بالايي دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

 هنگامي كه يك تشك توليد مي‌شود با توجه به ساختار دروني آن و مواد بكار رفته يك عدد براي تحمل بيشينه و كمينه وزن براي محصول در نظر گرفته مي‌شود لذا اگر وزن خريدار كمتر يا بيشتر از عدد محصول باشد بايد به فكر خريد مدلي ديگر با تحمل متناسب با وزن خود باشيد.ضروري است به اين موضوع دقت كنيد تا بهترين نتيجه حاصل شود.

سن : من كه سن بالايي دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

ميزان نرمي و سفتي تشك‌ها متفاوت است و براي هر بازه سني يك ميزان نرمي در نظر گرفته مي‌شود پس ضروري است براي پيشگيري از بروز ناراحتي‌هاي استخوان و مفاصل و حتي درمان آنها نسبت به خريد يك تشك متناسب اقدام كنيد.

حساسيت : من كه حساسيت دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

ديگر موضوعي كه مي‌تواند در يافتن جواب تشك خوب چي بخرم؟ به شما كمك كند حساسيت احتمالي شما به برخي مواد است. برخي از اشخاص به دليل حساس بودن پوست خود نمي‌توانند از بعضي محصولات مصنوعي استفاده كنند. لازم است نسبت به خريد محصولي كه مواد بكار رفته در آن طبيعي باشد اقدام كنيد.

غلت زدن من كه تو خواب غلط ميزنم (تشك خوب چي بخرم؟)

اين مسئله در استفاده از تشك‌هاي با فنر متصل، آزار دهنده‌تر بود خصوصا اگر با همسرتان از يك تشك دو نفره استفاده مي­كنيد اين مسئله حاد تر خواهد بود. فشار شما به فنرهاي تشك ، به بيرون زدگي‌ طرف ديگر تشك مي‌انجامد  و اين اصلا خوشايند نيست پس بهتر است اگر بيش از حد غلت مي‌زنيد به فكر خريد يك محصول با فنرهاي منفصل باشيد.تشك كلبك مدل آلترا ? با فنرهاي پاكتي منفصل يك خريد ايده‌آل خواهد بود.

در پايان ضروري است علاوه بر ويژگي هاي تشك خوب و هدف خود از خريد، به اعتبار برند توليد كننده نيز اهميت دهيد زيرا برندهاي معتبر با اعمال بازخوردهاي مثبت خريداران، نقص هاي احتمالي را برطرف مي­كنند، پس مطمئن باشيد خريد از برندهاي معتبر چون best و kelebek خريدي خالي از نقص خواهد بود.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۲۲ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :