يك شبِ مهتاب يك شبِ مهتاب .

يك شبِ مهتاب

نقش استفاده از محصولات مراقبت ز پوست در سلامت آن

نقش استفاده از محصولات مراقبت ز پوست در سلامت آن

نقش استفاده از محصولات پوستي شيائومي در سلامت پوست چيست؟ از اندام هاي مهم و تاثير گذار در زيبايي بدن، پوست است. پوست خوب روشن، شفاف و درخشان است و آثاري از لكه، آكنه و ضايعات پوستي بر روي آن مشاهده نمي شود. اما داشتن پوست خوب چندان نيز راحت نمي باشد و نيازمند مراقبت هاي بسياري است. از راهكارهاي مراقبت از پوست، استفاده از محصولات بهداشتي است.

براي بسياري از افراد اين سوال وجود دارد كه براي مراقبت از پوست چگونه بايد اقدام كنيم. يكي از روش هاي مراقبت از پوست، استفاده از محصولات پوستي شيائومي مي باشد. اين برند چيني، محصولات خود را در لاين هاي مختلفي توليد و به بازار عرضه كرده است. خوشبختانه اين كمپاني بزرگ در لاين سلامت پوست نيز توانسته آمار رضايت مندي بالايي را از سوي كاربران به خود اختصاص دهد.

چگونه از پوست خود مراقبت كنيم؟

پوست از بخش هاي مختلفي تشكيل شده است و در قسمت هاي مختلف بدن نيز از ويژگي هاي منحصر به فردي برخوردار مي باشد. روش هاي مراقبت از پوست بدن با روش هاي مراقبت از پوست صورت تقاوت بسياري دارد و هر يك نيازمند محصولات مراقبت پوستي منحصر به خود هستند. براي مراقبت از پوست صورت خود كافي است كه يك روتين مراقبت از پوست به صورت روزانه داشته باشيد.

كرم مرطوب كننده

پوست شما از هر نوع شامل خشك، چرب، مختلط و ... باشد، به صورت روزانه نياز به مرطوب كننده خواهيد داشت. استفاده از مرطوب كننده براي پوست هاي خشك نيست، بلكه افرادي كه داراي پوست چرب نيز هستند بايد در روتين مراقبت از پوست چرب از مرطوب كننده استفاده كنند.

مرطوب كننده ها به حفظ رطوبت پوست كمك مي كنند و بهتر است پس از هربار شستشوي صورت و شب ها قبل از خواب از آن استفاده كنيد.

استفاده از كرم ضد آفتاب

از ديگر مراقبت هاي پوستي به صورت روزانه، استفاده از كرم هاي ضد آفتاب است كه تمامي افراد در تمامي سنين و فارغ از جنسيت بايد از آن براي پوست صورت خود استفاده كند. در صورتي كه مي خواهيد از نقش استفاده از محصولات پوستي در سلامت پوست مطلع شويد، بايد بگوييم كه با استفاده از ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه هاي مضر نور خورشيد محافظت مي شود و از ايجاد چين و چروك در آن جلوگيري مي كند.

البته اين موضوع را نيز فراموش نكنيد كه ضد آفتاب، 2 الي 4 ساعت پس از قرار گرفتن بر روي پوست قدرت محافظت دارند و بايد نسبت به تمديد آن اقدام كنيد.

شست و شوي مناسب

از اصلي ترين موضوعات در زمينه مراقب از پوست، شست و شوي مناسب است. بهتر است روزانه حداقل دوبار، به صورتي كه يكبار شب قبل از خواب و بار ديگر صبح بعد از بيداري، صورت خود را به خوبي بشوييد. افرادي كه داراي پوست هاي چرب هستند، بايد تعداد دفعات شستشوي صورت خود را افزايش دهند. براي شستشوي بهتر صورت لازم است از پاك كننده هاي مناسب صورت استفاده كنيد تا تمامي آلودگي ها از روي پوست شما پاك شود.

يكي از محصولات پوستي كه در زمينه شستشوي صورت كارايي دارد، پاك كننده صورت يا فيس واش مي باشد كه جزو مهم ترين محصولات مراقبت از پوست و پاك كننده صورت شناخته مي شود. به طوري كه با استفاده از آن مي توانيد تمامي آلودگي ها و باقي مانده آرايش خود را به طور كامل از روي پوستتان پاك كنيد.

 كرم دور چشم محصولات مراقبت از پوست شيائومي

پوست دور چشم حساسيت بيشتري نسبت به پوست صورت دارد به همين دليل به مراقبت هاي متفاوتي نياز دارد. بهتر است از ضد آفتاب در دور چشم خود استفاده نكنيد. ضمن اينكه بايد مرطوب كننده مخصوص دور چشم نيز براي اين ناحيه تهيه نماييد. استفاده از كرم هاي دورچشم براي افراد بالاي 30 سال يك ضرورت به شمار مي رود.

پاكسازي پوست

از مهم ترين مراحل در مراقبت از پوست، پاكسازي صورت است. براي پاكسازي صورت محصولات مختلفي وجود دارند. با اطلاع از نقش استفاده از محصولات پوستي در سلامت پوست، مي توان محصولاتي كه به افزايش سلامت پوست كمك مي كنند را تهيه و استفاده كرد.

براي پاكسازي صورت روش هاي مختلفي وجود دارد؛ شما مي توانيد ابتدا با استفاده از محصولات پوستي مناسب، به تنظيم چربي پوست خود كمك كنيد و سپس از ماسك هاي مختلف خانگي و يا محصولاتي كه در بازار وجود دارد استفاده نماييد. پاكسازي پوست در لايه برداري از پوست، بسته شدن منافذ باز پوست، جلوگيري از ايجاد جوش و ... موثر است.

بررسي كلي تمامي محصولات سلامت پوست شيائومي

شيائومي از برندهاي معتبر توليد كننده انواع محصولات از جمله محصولات سلامت پوست مي باشد كه با توجه به كيفيت بالا و كارايي كه دارند، امروزه بسيار مورد استقبال قرار گرفته اند. در ادامه تعدادي از بهترين محصولات سلامت پوست توليد شده توسط شيائومي را معرفي كرده ايم:

دستگاه پاك كننده صورت  INFACE

آلودگي هوا، باقي ماندن بقاياي آرايش بر روي پوست و ... همگي از عواملي است كه سبب مي شود پوست به مروز سلامت و شفافيت خود را از دست بدهد. شستشوي صحيح صورت مي تواند شادابي و شفافيت را به پوست برگرداند.

شركت inface   از زيربرندهاي شيائومي كه به صورت تخصصي محصولات پاكسازي پوستي را توليد مي كند، فيس واشي را براي شستشوي روزانه صورت روانه بازار كرده است. به كمك پاك كننده صورت و يا فيس واش inface   شيائومي به راحتي مي توانيد تمامي آلودگي ها را از روي پوست خود پاك كنيد.

اين فيس واش داراي سه حالت شستشو است كه ضمن شستشوي كاربردي، براي انواع پوست نيز گزينه مناسبي است. اين محصول از جنس سيليكون است كه بسيار نرم و انعطاف پذير است و به هيچ عنوان به پوست آسيب نمي رساند. ضمن اينكه از طراحي ارگونوميك و سبكي نيز برخوردار مي باشد و به راحتي در دست جاي مي گيرد و استفاده از آن آسان تر است.

دستگاه اولتراسونيك پاكسازي صورت شيائومي مدل  MS7100

از ديگر محصولات پوستي شيائومي كه با هدف تامين سلامت و بهداشت كاربران به بازار عرضه شده است، دستگاه اولتراسونيك پاكسازي صورت است. اين دستگاه از اجتماع آلودگي و باكتري هاي مختلف و در نهايت ايجاد جوش و آكنه بر روي پوست جلوگيري مي كند.

با استفاده از برخي از دستگاه ها همچون دستگاه اولتراسونيك صورت شيائومي مدل MS7100 مي توان از رفتن به كلينيك هاي مراقبت پوستي صرف نظر كرد. با استفاده از اين دستگاه مي توانيد پوست خود را از سلول هاي مرده پاكسازي كنيد و مجددا بافت كشسان پوست خود را احيا نماييد. اينگونه با استفاده از اين دستگاه به مرور لكه هاي تيره شده و جاي جوش كم كم از بين مي رود، ضمن اينكه در كاهش چين و چروك هاي صورت نيز بسيار موثر عمل مي كند.

مهم ترين كاربرد اين دستگاه، برطرف كردن جوش هاي سرسياه موجود بر روي نقاط مختلف پوست مي باشد. دستگاه اولتراسونيك شيائومي بدون ايجاد درد و يا حتي احساس كشيدگي بر روي پوست، دانه هاي چربي زير پوستي و جوش هاي سرسياه را در هر نقطه اي كه از صورت، به طور كامل برطرف مي كنند و از بين مي برد.

خبر خوب ديگر پيرامون اين محصول از محصولات پوستي شيائومي ، برخورداري از حالت لايه برداري است. به طوري كه با ايجاد ارتعاشاتي با فركانس بالا و همراه با آزاد سازي يون هايي با بار مثبت، پوست را از سلول هاي مرده به صورت كامل پاكسازي مي كند. همينطور با ايجاد يون هاي منفي به جذب بهتر مواد مراقبتي از پوست شامل كرم هاي مرطوب كننده، كرم هاي ضد چروك، كرم و ژل هاي آبرسان و ...نيز كمك مي كند.

برخورداري اين دستگاه از حالت EMS نيز شرايطي را فراهم مي كند تا با توليد پالس هاي محرك، توليد كلاژن در پوست افزايش پيدا كند كه نتيحه آن حفظ جواني پوست و داشتن پوستي درخشان، نرم و بسيار صاف است.

ماساژور صورت مدل INFACE ION

يكي ديگر از محصولات شيائومي دستگاه ماساژور ويژه صورت است. دستگاهي كه مكانيسم آن تلفيقي از گرما، ارتعاشات، لرزه هاي اولتراسونيك و توليد يون هايي با بار مثبت مي باشد. تمامي اين موارد منجر به باز شدن منافذ پوست مي شود و در نهايت آلودگي هاي دروني و چربي هاي اضافي پوست را از بين مي برد.

ضمن اينكه ماساژور شيائومي به دليل ايجاد گرما و لرزه هاي اولتراسونيك، منجر به افزايش جريان خون در زير پوست نيز مي شود. اينگونه متابوليسم سلول ها را بالا مي برد و فعاليت آن ها را براي بازسازي بافت هاي آسيب ديده پوست افزايش مي دهد.

مكانيسم عمل اين ماساژور از محصولات پوستي شيائومي اين است كه در يكي ديگر از حالت هاي فعاليتش تركيبي از گرما، ايجاد لرزه هاي التراسونيك و ايجاد يون هاي منفي و ايجاد نوري قرمز رنگ مي باشد. اين عوامل باعث جذب بهتر چربي لازم و جلوگيري از بازگشت آلودگي به پوست مي گردند.

در حالت كلي عملكرد دستگاه شيائومي منجر به بالا رفتن سرعت ترميم سلول هاي پوستي مي شود و از ايجاد جوش هاي جديد جلوگيري مي كند، ضمن اينكه لكه هاي حاصل از جوش هاي قديمي را نيز از بين مي برد.

دستگاه كلاژن ساز INFACE RF

كلاژن پروتئين موجود در پوست صورت است كه از پيري زودرس جلوگيري مي كند. استفاده از كرم هاي كلاژن سازي، قرص هاي مكمل و ... به دليل داشتن مواد شيميايي خود با برخي عوارض و مضرات نيز به همراه است.

از جمله راهكارهاي عملي براي اجتناب از مصرف مواد شيميايي و از سويي ديگر افزايش كلاژن سازي در پوست، استفاده از دستگاه كلاژن ساز شيائومي مي باشد. با استفاده از عملكرد فوق العاده اين دستگاه شما مي توانيد پوستي صاف و شفاف را تجربه كنيد.

دستگاه كلاژن ساز از محصولات پوستي شيائومي با استفاده از تكنولوژي فركانس راديويي چند قطبي مادون قرمز، يك شبكه قوي از انرژي را توليد مي كند كه به لايه هاي پوستي نفوذ كرده و گرما را به ديگر بخش ها انتقال مي دهد.

گرمايي كه توسط اين دستگاه ايجاد مي شود، منجر به تحريك كلاژن در پوست مي شود و اينگونه پوست آسيب ديده ترميم مي گردد. با بهبود توليد كلاژن در پوست، تمامي خطوط و چين و چروك هاي ايجاد شده بر روي آن از بين مي روند و اينگونه بافت صورت حالت ارتجاعي و كشساني به خود مي گيرد.

جالب است بدانيد كه تنها با ده دقيقه استفاده از دستگاه كلاژن سازي شيائومي، متابوليسم سلول ها افزايش پيدا مي كند و ضمن افزايش جريان خون، پوست شما از سلول هاي مرده پاكسازي مي گردد.

شما عزيزان مي توانيد براي ثبت سفارش تمامي محصولاتي كه در اين مقاله به آن ها اشاره كرديم، از طريق سايت فروشگاه شيائومي اقدام كنيد. امكان بررسي جزئيات محصول به همراه قيمت از طريق وبسايت مجموعه امكان پذير است.

 

https://irvine.granicusideas.com/ideas/the-ultimate-guide-to-short-term-property-loans-and-how-you-can-get-the-best-results-by-using-these-tips-and-tricks-2?page=25

https://www.tripadvisor.com/Profile/xiaomix478

https://www.4shared.com/u/_cddVNyL/tokay14951.html

https://disqus.com/by/xiaomi04092/about /

https://www.ted.com/profiles/44285797/about

https://oyunundibi.com/user/xiaomi04092

https://worldغير مجاز مي باشدplay.net/member/1189766

https://p-tweets.com/xiaomi04092

https://list.ly/list/8cCH-ynkh-shyywmy?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/xiaomi04092


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۵:۰۶ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :