يك شبِ مهتاب يك شبِ مهتاب .

يك شبِ مهتاب

تنوع طرح هاي درب ليزري

تنوع طرح هاي درب ليزري

 

اجرا وتوليد درب سي ان سي هم مثل ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي گذشته به طرق مختلفي انجام گرفته مي شد. وقتي كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا ذوب شوند ، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع آهن ها از مقاومت و خشكي آن ها كاسته مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها محيا ميشد. در آخر افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي شود به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني دوباره سازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع  درب سي ان سي از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، كاتالوگ درب ليزري فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.البته انواع درب cnc يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب برش ليزري ويژگي هاي مختلفي دارند و همين هم دليل مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد .

ساخت و توليد درب ويلايي

 

ساخت و توليد درب ويلايي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع كاتالوگ درب ويلايي از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

قيمت نرده حفاظ پنجره در تهران

نرده حفاظ پنجره فرفورژه علاوه بر ايمني، استحكام و ظاهر زيبا، قيمت نرده پنجره فرفورژه متري بسيار مناسب و مقرون به صرفه اي هم دارد. نرده ها و حفاظ  پنجره فرفورژه با استفاده از برش ليزر توليد مي شوند.قيمت انواع حفاظ پنجره با طرح فرفورژه پس از اندازه گيري ابعاد و طول و عرض پنجره به طور شفاف و واضح بيان و اعلام مي شود. البته كه اندازه پنجره تاثير زيادي در تخمين قيمت نهايي دارد ولي مهمترين عامل تعيين قيمت جنس سازه است. هر چه پروفيل فرفورژه تراكم بيشتري داشته باشد، وزن سازه هم بيشتر شده و قيمت بالاتر مي رود.مورد بعدي در تعيين محدوده قيمت طرح حفاظ پنجره است. براي مثال گل هاي سنگين با تراكم بالا، نياز به متريال بيشتري دارند و از سويي كارهاي پيچيده با ظرافت هاي زياد، دستمزد و هزينه ساخت را بيشتر مي كند. بالا رفتن قيمت حفاظ پنجره ارتباط مستقيم با اين سه عامل مطرح شده دارد.

مزاياي استفاده از حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

حفاظ شاخ گوزني داراي مزيت‌هاي بسيار زيادي است به اين صورت كه از اصلي‌ترين مزاياي اين حفاظ‌ها به دليل شاخه‌هاي تيز زيادي كه به صورت در هم تنيده دارد موجب مي‌شود درصد عبور را بسيار كاهش ميدهند. از ديگر مزيت‌هاي استفاده از قيمت حفاظ شاخ گوزني به دليل امكان افزايش شاخه‌هاي تيز و طراحي منحصر به فردي كه دارد و در انواع ارتفاع‌هاي متعدد و عرض‌هاي مناسب مي‌تواند به صورت كامل سطح ديوار را كاملا پوشش دهد.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۴:۳۵ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :