يك شبِ مهتاب يك شبِ مهتاب .

يك شبِ مهتاب

خريد لگو بتمن

خريد لگو بتمن

اسباب ‌بازي‌هاي لگو يكي از بهترين اسباب‌بازي‌هاي كودكان هستند كه نه تنها سرگرم‌كننده هستند، بلكه به رشد خلاقيت و قدرت هاي ذهني كودكان نيز كمك مي‌كنند. اسباب بازي هاي لگو بتمن يكي از محبوب ترين اسباب بازي هاي فكري در بين كودكان و نوجوانان است. البته ناگفته نماند كه بتمن يكي از محبوب ترين شخصيت هايي است كه بچه ها دنبال مي كنند. در زير اطلاعاتي در مورد خريد لگو بتمن و ويژگي هاي اين اسباب بازي ارائه مي دهيم.

اسباب بازي لگو بتمن

اسباب بازي LEGO Batman از چندين قطعه پلاستيكي فشرده تشكيل شده است كه به يكديگر متصل مي شوند تا شخصيت بتمن را خلق كنند. به طور كلي لگو در مورد قطعاتي است كه مانند يك پازل يكديگر را كامل مي كنند و در نهايت شخصيت خاصي مانند بتمن را خلق مي كنند.

بچه ها با ساختن اين شخصيت محبوب با دستان خود هيجان زيادي را تجربه مي كنند و نتيجه برايشان بسيار خوشايند خواهد بود. به همين دليل خريد لگو بتمن براي كودكان جذابيت بيشتري نسبت به خريد اسباب بازي هاي آماده اين شخصيت دارد. مي توانيد براي فرزند دلبندتان يك لگوي بتمن بخريد و به او كمك كنيد تا خلاقيت ذهني خود را توسعه دهد.

قيمت لگو بتمن

قيمت اسباب بازي هاي لگو بتمن مي تواند بسيار متفاوت باشد و به عوامل مختلفي بستگي دارد. به عنوان مثال، كيفيت لگو؛ علامت تجاري سازنده؛ عواملي مانند ابعاد لگو مهمترين عواملي هستند كه بر قيمت تمام شده لگوهاي بتمن تاثير مي گذارند.

اگر مجبور به خريد لگوهاي بتمن بزرگ يا لگوهاي پيچيده بتمن هستيد، بايد هزينه بيشتري بپردازيد. اما اگر به دنبال خريد لگوهاي بتمن ارزان هستيد، مي توانيد لگوهاي كوچك و ساده بتمن را با قطعات كم انتخاب كنيد.

خريد آنلاين لگو بتمن

يكي از بهترين راه هاي خريد لگو بتمن اصل، خريد اينترنتي اين محصول است. در اين صورت مي توانيد مدل هاي مختلف اسباب بازي لگو بتمن را در اندازه هاي بزرگ و كوچك خريداري كنيد و در وقت و هزينه خود صرفه جويي كنيد. در واقع فروشگاه هاي اينترنتي تنوع مدل هاي بيشتري نسبت به فروشگاه هاي آجري دارند و معمولا قيمت اسباب بازي هاي لگو بتمن در اين فروشگاه ها كمتر است.

لگو بتمن ارزان

بتمن به عنوان يكي از ابرقهرمانان معروف براي همه كودكان و نوجوانان شناخته مي شود. اين شخصيت محبوب در فيلم هاي مختلفي نيز بازي كرده و توانسته نظر بزرگسالان را به خود جلب كند. اين نسخه به توليدكنندگان اجازه داد تا توليد و فروش اسباب بازي هايي از اين نوع را افزايش دهند. كمپاني لگو سعي كرد اين ايده را ادامه دهد، بنابراين امروزه مي توانيد انواع مختلفي از لگو بتمن را ببينيد.

در واقع لگوهاي بتمن يكي از محبوب ترين اقلام لگو به خصوص براي پسران هستند. بچه ها با اين لگوها تصور مي كنند و خودشان به جاي شخصيت ابرقهرماني بتمن از آنها استفاده مي كنند. اين داستان باعث شد خيلي ها به دنبال لگو بتمن با قيمتي مناسب و ارزان بگردند. اگر شما هم به فكر خريد لگو بتمن ارزان هستيد، مي توانيد براي خريد اين محصول با قيمتي مقرون به صرفه به مكان هاي معروف مراجعه كنيد. همچنين مي توانيد مدل هاي ساده و كوچك بتمن لگو را با قيمت مناسب خريداري كنيد.

لگو بتمن اصل

بسياري از توليدكنندگان از محبوبيت اين مجموعه لگو استفاده كرده و لگوهاي بتمن تقلبي مي سازند. بسياري از والدين نمي توانند تفاوت بين لگوهاي بتمن اصل و تقلبي را تشخيص دهند و تقلبي بخرند، اما پس از مدتي متوجه مي شوند كه لگوها بي كيفيت هستند و هر بخشي از آنها ممكن است بشكند. بنابراين خريد لگو بتمن بسيار مهم است. براي اين منظور بايد براي خريد لگو بتمن اصل به فروشگاه ها و مراكز معتبر لگو بتمن مراجعه كنيد.

چنين مراكزي تنها خودروهاي لگو توليد شده توسط برندهاي معتبر و شناخته شده را به مشتريان ارائه مي دهند. بنابراين مطمئن باشيد لگو بتمني كه براي فرزندتان مي خريد از بالاترين كيفيت برخوردار است و به راحتي آسيب نمي بيند. اين كار باعث مي شود پس از مدتي دوباره لگو بتمن را نخريد و به فرزندتان كمك مي كند تا مدت زيادي از آن استفاده كند.

لگو هاي ساختني بتمن

امروزه سازندگان اسباب بازي هاي لگو را در سبك هاي مختلف توليد و عرضه مي كنند تا نيازهاي كودكان با سليقه هاي مختلف را برآورده كنند. به همين دليل انواع مختلف لگو را در بازار مشاهده مي كنيد. يكي از محبوب ترين مدل هاي لگو بتمن لگو است. همانطور كه قبلا ذكر شد، اين لگو داستان يكي از قهرمانان مورد علاقه كودكان را روايت مي كند. بسياري از كودكان مجذوب شخصيت بتمن هستند و به همين دليل بازي با بتمن لگو مي تواند انتخاب خوبي براي آنها باشد.

لگوهاي ساختماني بتمن براي گروه هاي سني مختلف طراحي شده اند و شما مي توانيد با توجه به سن فرزندتان مناسب ترين لگو بتمن را تهيه كنيد. البته خوب است قبل از خريد با فرزندتان در مورد سليقه اش در لگو صحبت كنيد تا لگو مورد علاقه اش را پيدا كند و با اين اسباب بازي سرگرم شود.

فرصتي براي بازي با لگو بتمن

همانطور كه در قسمت هاي قبل گفتيم، خريد اسباب بازي هاي لگو بتمن مي تواند يكي از بهترين خريدها براي بچه ها باشد. اين اسباب بازي هم از نظر جسمي و هم از نظر روحي فوايد زيادي براي كودك شما دارد. در اينجا برخي از مهمترين مزاياي خريد و بازي با لگوهاي بتمن آورده شده است:

- تقويت هوش و خلاقيت

- افزايش اعتماد به نفس

- تقويت توانايي حركت

- تنظيم ذهن و افكار

- توسعه مهارت هاي اجتماعي

هماهنگي دست و چشم را افزايش مي دهد

- آموزش مهارت هاي ماشيني

- آموزش هندسه و رياضيات

- تقويت تفكر سه بعدي

- براي تقويت قدرت تفكر

لگو بتمن براي چه سني مناسب است؟

در حال حاضر انواع مختلفي از اين نوع لگو در بازار وجود دارد كه هر كدام براي سنين خاصي طراحي شده اند. برخي از انواع اين لگوها براي كودكان هستند و قطعات آن به راحتي به هم متصل مي شوند. اما لگوهاي طراحي شده براي نوجوانان يا گروه سني بزرگسالان بسيار پيچيده هستند.

در واقع خريد لگو بتمن فقط براي كوكان نيست و همه افراد مي توانند اين لگوها را براي رشد فكري خود خريداري كنند. بنابراين مي توانيد انواع لگو بتمن را براي گروه هاي سني مختلف خريداري كنيد و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد. توجه داشته باشيد كه قيمت اسباب بازي لگو بتمن براي بزرگسالان بيشتر از مدل هاي مناسب براي كودكان خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۸:۴۲ توسط:sam موضوع:

مقياس عشق مثلثي استرنبرگ

مقياس عشق مثلثي استرنبرگ داراي 9 صفحه با فرمت پي دي اف تهيه شده است



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

مقياس عشق مثلثي استرنبرگ


برچسب: مقياس,عشق,مثلثي,استرنبرگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۶:۰۵ توسط:sam موضوع:

كفپوش اپوكسي چيست؟

كفپوش اپوكسي چيست؟

در پاسخ به سوال كفپوش اپوكسي چيست؟ مي توان گفت كفپوش اپوكسي، پوششي از جنس پليمر است كه روي بتن يا موزاييك در لايه هاي مختلف اجرا مي شود. اپوكسي را نمي‌توان روي آسفالت اجرا كرد ولي سطوحي مانند سنگ، بتن يا موزاييك براي اجراي اپوكسي مناسب هستند. در نتيجه اگر سطح شما داراي پستي بلندي بالايي است پيشنهاد مي كنيم قبل از اجراي كفپوش اپوكسي، زيرايند را با بتن ماله پروانه يا موزاييك پوشش دهيد. البته در اين شرايط موزاييك همواره به صرفه تر است.

حال اين سوال مطرح مي شود كه چرا بايد سنگ، بتن يا موزاييك را با كفپوش اپوكسي پوشش داد؟

با ما همراه باشيد تا از مزيت هاي كفپوش اپوكسي برايتان بگوييم.

مزاياي كفپوش اپوكسي

اولين ويژگي كفپوش اپوكسي حفاظت آن از سطح زير خود در برابر سايش و فرسايش است. اين ماده يك سطح تميز، يكدست و بدون درز ارائه مي دهد. جالب است بدانيد اپوكسي هرگز گرد و غباري از خود ايجاد نمي كند.

كفپوش اپوكسي داراي مقاومت مكانيكي بالايي است و مي تواند حدود ? تا ? تن بار را تحمل كند. علاوه بر اين، اپوكسي داراي مقاومت شيميايي خوبي در برابر اسيد، قليا، حلال و ساير مواد شيميايي است.

جدا از مسائل فني ظاهر كفپوش اپوكسي بسيار مدرن، شيك و زيباست. جهت اجراي اين كفپوش هيچ گونه محدوديت در مورد رنگ بندي وجود ندارد. در شركت ماناپليمر مشتري مي تواند فام و رنگ دلخواه خود را از اين صفحه انتخاب كند. ويژگي كاربردي اين كفپوش ها قابليت خط كشي و علامت گذاري آن است.

در نهايت بايد بگوييم كه تميز كاري كفپوش هاي اپوكسي بسيار راحت است و شما هيچ گونه نگراني در زمينه شستشوي آن نخواهيد داشت.

معايب كفپوش اپوكسي

كفپوش اپوكسي داراي معايب جدي نمي باشد و به همين جهت است كه استفاده از آن در سال‌ هاي اخير افزايش يافته است. ولي از ضعف هاي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. هزينه آن به ازاي هر متر مربع در مقايسه با رنگ هاي معمولي بالاتر است چون از مواد اوليه گرانتري استفاده مي شود و نسبت به رنگ خيلي مقاوم تر است.
  2. در بعضي از كاربرد ها كه انعطاف پذيري كفپوش براي ما اهميت دارد ممكن است اپوكسي شكننده محسوب مي شود.
  3. اپوكسي در صورتي كه در معرض نور آفتاب قرار گيرد تمايل به زرد شدن و افت براقيت خواهد داشت و بعد از گذشت زمان دچار پديده گچي شدن خواهد شد

 

.

c1_jdz5.jpg

.

.

كاربرد كفپوش اپوكسي در چه زمينه هايي است؟

كفپوش اپوكسي رايج ترين نوع از كفپوش هاي صنعتي محسوب مي شود. همانطور كه در بخش قبل ذكر گرديد اپوكسي كف داراي مزاياي عمده اي مي باشد و عموما در صنايع زير استفاده مي‌گردد:

?) دارو سازي ?) نفت گاز و پتروشيمي  ?) صنايع آب فاظلاب  ?) صنعت مواد شوينده  ?) انبارداري  ?) صنايع خودرو سازي ?) توليد قطعات كامپيوتر و آي تي  ?) صنايع حمل و نقل ريلي ?) كارخانه هاي مواد شيميايي و رنگزري  ??) بيمارستان ها و مراكز بهداشتي ??) سالن هاي ورزشي  ??) پاركينگ ها  ??) توليد مواد غدايي  ??) صنايع توليد مواد آرايشي ??) صنايع بسته بندي ??) تصفيه آب و تصفيه خانه ها  ??) اتاقهاي ابزار دقيق  ??) اتاق هاي سرور  ??) صنايع فولاد

انواع كفپوش اپوكسي

اپوكسي كف با توجه به كاربردي كه از آن انتظار مي رود، به روش هاي مختلف ساخته و اجرا مي شود. شايد بيش از ده نوع كفپوش اپوكسي مختلف وجود دارد كه در زير به توضيح مهم ترين انواع آن مي پردازيم. هر كدام از انواع زير در مقاله هايي جداگانه به صورت مفصل توضيح داده شده اند، از طريق لينك هاي آبي رنگ مي توانيد اين مقالات را مطالعه كنيد.

كفپوش اپوكسي صنعتي

يكي از انواع مهم كفپوش هاي صنعتي، اپوكسي با ترافيك بالا است كه مخصوص كارخانجاتي طراحي شده است كه در آن ماشين آلات و وسايل سنگين تردد دارند. با توجه به بار و اصطكاك ماشين آلات مي توان كفپوش اپوكسي را در ضخامت هاي مختلفي اجرا كرد. به عنوان مثال كفپوش سه ميلي متري اپوكسي بار حدود ? تا ? تن را به خوبي تحمل مي كند. در صورت تردد ليفتراك هاي سنگين تر از كفپوش هايي با ضخامت بالاتر استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك

كفپوش اپوكسي آنتي استاتيك از تجمع بار روي سطح جلوگيري مي كند و داراي خاصيت رسانايي مي باشد. از اين كفپوش در مكان هايي كه به دنبال حذف الكتريسيته ساكن هستند استفاده مي شود. به عنوان مثال در اتاق هاي سرور از اپوكسي آنتي استاتيك استفاده مي كنند تا به سرور ها آسيبي نرسد. همچنين در اتاق هاي جراحي از اين كفپوش ها استفاده ميكنند زيرا دستگاه هاي پزشكي نسبت به الكتريسيته ساكن حساس هستند.

كفپوش اپوكسي آنتي باكتريال

كف بيمارستان ها و اتاق‌هاي تميز بايد به نحوي اجرا گردند كه كمترين ميزان آلودگي را جذب كرده و از رشد باكتري جلوگيري كنند. كفپوش هاي اپوكسي آنتي باكتريال در موارد خاص به همراه ذرات نانو نقره تهيه مي شوند تا خاصيت از بين بردن ميكروب ها را داشته باشند. در كشور عزيزمان به علت قيمت بسيار بالاي ذرات نانو نقره از اين ماده استفاده نمي كنند. خوشبختانه كفپوش اپوكسي بيمارستاني، حتي اگر فاقد نقره باشد، مي تواند از رشد باكتري هاي جلوگيري كند.

كفپوش اپوكسي پاركينگ

امروزه در پاركينگ مراكز خريد بزرگ و ساختمان هاي تجاري از كفپوش اپوكسي پاركينگ استفاده مي شود. اين كفپوش هاي قابليت خط كشي دارند، ضد لغزش و سايش بوده و به راحتي تميز مي شوند. تمام اين ويژگي ها در كنار قيمت مناسب، كفپوش اپوكسي را به بهترين گزينه جهت پوشش كف پاركينگ تبديل كرده است.

كفپوش اپوكسي در منزل

اگرچه پوشش اپوكسي كف براي مقاصد صنعتي طراحي شده است ولي تنوع فام، يكپارچه بودن، عايق بودن و خيلي از خواص آن باعث شده كه از كفپوش اپوكسي در منازل نيز استفاده گردد. با تركيب رنگ هاي مختلف مي توان سطحي كاملاً زيبا و جذاب ايجاد نمود كه بسيار چشم نواز بوده و به لحاظ تزئيني بسيار جالب توجه است. در اين كفپوش ها از لاك اپوكسي شفاف كه محصولي وارداتي است استفاده مي شود.

كفپوش اپوكسي سه بعدي

يكي از كاربردهاي مهم و دكوراتيو اپوكسي كف، كفپوش اپوكسي سه بعدي است. در اين خصوص با تلفيق سيستم اپوكسي با يك نقاشي سه بعدي كه توسط لاك اپوكسي محافظت مي شود مي توان يك زيبايي ويژه اي ايجاد كرد كه در ساليان اخير بسيار مورد توجه واقع شده است. روش اجرا و مواد كفپوش اپوكسي سه بعدي كاملاً مشابه با كف پوش اپوكسي در منزل است و صرفاً يك نقاشي سه بعدي بر روي سطح نصب مي گردد كه زيبايي ويژه اي را ايجاد مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۵:۵۵ توسط:sam موضوع:

چطور ميشود از ابتلا به زگيل تناسلي پيشگيري كرد

بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد كيست ؟

به دنبال بهترين دكتر براي زگيل تناسلي در مشهد هستيد؟

بسيار عالي ، در ادامه اين بحث نكات كاملي درباره زگيل تناسلي و مشكلات همراه با آن و همچنين مهمترين نكات براي انتخاب بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد را براي شما به طور كامل عنوان خواهيم كرد.

شايد شما با مشكل زگيل تناسلي مواجهيد و اكنون به دنبال بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد براي رفع مشكل خود در حال سرچ و جست و جو در اينترنت هستيد. براي اين كه بدانيد كدام يك از متخصصين پزشكي به عنوان بهترين دكتر براي زگيل تناسلي ميتوانند به شما كمك كنند بايد به چند نكته دقت كنيد :

v1_hube.jpg

در زمينه درمان زگيل تناسلي متخصصين زنان ، متخصصين اورولوژي و متخصصين پوست فعاليت ميكنند كه درمان زگيل تناسلي براي بانوان در حوزه تخصصي پزشكان فوق تخصص اونكولوژي (سرطان شناسي ) زنان قرار دارد.

پس تا اينجا متوجه شديد كه براي انتخاب بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد ميتوانيد به چه پزشكاني مراجعه كنيد.

از سوي ديگر با توجه به اين كه درمان زگيل تناسلي در مرحله اول اكثرا نياز به حذف فيزيكي زگيل ها دارد بايد مطمئن شويد پزشكي كه براي اين كار انتخاب ميكنيد هم تخصص و تجربه لازم و هم دستگاه هاي لازم و به روز را جهت درمان شما در اختيار دارد.

دستگاه هايي مثل الكتروكوتر ، ليزر زگيل تناسلي ، كرايوتراپي ، پلاسما تراپي و پلكسر براي زگيل تناسلي ، آر اف واژينال براي درمان زگيل تناسلي و ....

پس متوجه شديد كه براي انتخاب بهترين دكتر براي زگيل تناسلي در مشهد بايد به اين نكات توجه كنيد كه پزشكي كه انتخاب ميكنيد هم تخصص و تجربه لازم و هم دستگاه هاي به روز و مورد نياز را براي درمان مشكل شما در اختيار داشته باشد.

اينجاست كه ميتوانيد مطمئن باشيد كه بهترين متخصص براي درمان زگيل تناسلي در مشهد را پيدا كرده ايد.

قبل از آن كه وارد مباحث علمي در خصوص اين كه اصلا بيماري زگيل تناسلي چيست و از كجا مي آيد شويم ميخواهيم يك نكته را خاطر نشان كنيم كه در تصميم گيري شما براي يافتن بهترين متخصص براي درمان زگيل تناسلي در مشهد كمكتان كرده باشيم .

بدون اغراق شايد دكتر ديانا حسيني متخصص زنان و زايمان ، فوق تخصص جراحي سرطان هاي زنان و مستركورس جراحي زيبايي زنان از آكادمي جراحي زيبايي آمريكا بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد جهت رفع و درمان زگيل تناسلي باشند.

چرا؟  چون در كنار داشتن تخصص و دانش كافي در اين زمينه ، با در اختيار داشتن بهترين و به روزترين دستگاه هاي حوزه درمان زگيل تناسلي و به روزترين متدهاي حذف و ريشه كن كردن اين زگيل هاي تناسلي ، ميتوانيد اين اطمينان را داشته باشيد كه بهترين نتيجه با بالاترين درصد بهبود را تحت درمان ايشان كسب خواهيد كرد.

تخصص و دانش در كنار در اختيار داشتن تجهيزات و امكانات به روز درماني نكات مهم در انتخاب بهترين پزشك براي درمان زگيل تناسلي در مشهد هست كه بايد به آن توجه كنيد.

 از اين نكات ميگذريم و وارد اين بحث ميشويم كه اصلا زگيل تناسلي چيست ؟

از كجا مي آيد و با ما چه ميكند و چطور ميشود از ابتلا به زگيل تناسلي پيشگيري كرد ؟

زگيل تناسلي يك عفونت شايع مقاربتي است كه از طريق رابطه جنسي واژينال و مقعدي،  وسايل جنسي مشترك و به ندرت از طريق رابطه جنسي دهاني منتقل مي شود.  زگيل تناسلي زائده هاي نرمي هستند كه روي اندام تناسلي ظاهر مي شوند.  بر اساس گزارش مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، زگيل تناسلي يا همان   HPV شايع ترين بيماري در بين همه بيماري هاي مقاربتي است.

همه افرادي كه از نظر جنسي فعال هستند در برابر عوارض HPV از جمله زگيل تناسلي آسيب پذير هستند.

از بهترين دكتر زگيل تناسلي مشهد ميپرسيم كه علائم شايع زگيل تناسلي چيست ؟

 - يك يا تعدادي توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلي يا مقعد

 - خارش يا خونريزي از ناحيه تناسلي يا مقعد

 - شريك جنسي كه زگيل تناسلي دارد، حتي اگر علائمي نداشته باشيد

زگيل تناسلي مي‌تواند روي ديواره‌هاي واژن، ناحيه بين دستگاه تناسلي خارجي و مقعد رشد كند. در مردان، ممكن است در نوك يا ساقه آلت تناسلي، كيسه بيضه يا مقعد ايجاد شوند.  تورم هاي كوچك، گوشتي، قهوه اي يا صورتي در ناحيه تناسلي شما شكلي شبيه گل كلم كه به دليل نزديكي چند زگيل به هم ايجاد مي شود خارش يا ناراحتي در ناحيه تناسلي .

نحوه انتقال زگيل تناسلي :

ويروس زگيل تناسلي مي تواند حتي زماني كه هيچ زگيل قابل مشاهده اي وجود نداشته باشد منتقل شود. بسياري از افراد مبتلا به اين ويروس علائمي ندارند اما همچنان مي توانند آن را منتقل كنند. پس از ابتلا به عفونت، ممكن است هفته ها تا چندين ماه طول بكشد تا علائم ظاهر شوند.

ممكن است از راه هاي زير به زگيل تناسلي مبتلا شويد :

·       تماس پوست به پوست، از جمله رابطه جنسي واژينال و مقعدي

·       به اشتراك گذاشتن وسايل جنسي

·       رابطه جنسي دهاني، اما اين مورد نادر است.

·       ويروس همچنين مي‌تواند از مادر در هنگام تولد به نوزاد منتقل شود، اما نادر است.

·       بوسيدن و وسايل مشترك مانند حوله، كارد و چنگال، فنجان يا صندلي توالت عموما باعث اتتقال زگيل تناسلي نميشوند.

 

جهت پيشگيري و جلوگيري از ابتلا به زگيل تناسلي چه كنيم؟

بعضي از اقدامات پيشگيرانه عبارتند است از:

·       اجتناب از مقاربت بدون حفاظت جنسي با شركاي جنسي متعدد.

·       در صورت مقاربت، از روش هاي فيزيكي جلوگيري از بارداري استفاده نماييد.

·       منطقه تناسلي را خشك و تميز نگه داريد.

·       براي جلوگيري از تعرق بيش از حد و افزايش گردش هوا در ناحيه تناسلي از لباس زير پنبه اي استفاده كنيد.

·       زگيل را لمس يا زخم نكنيد و حتي آن را فشار ندهيد.

·       از خارش محل زگيل اجتناب نماييد.

ويروس پاپيلوماي انساني پرخطر (ويروس زگيل تناسلي) عامل 99 درصد موارد سرطان دهانه رحم است. عليرغم روش هاي پيشگيري موجود از طريق واكسن ويروس زگيل تناسلي و دو روش غربالگري، زنان همچنان در سراسر جهان بر اثر سرطان دهانه رحم مي ميرند.

سرطان دهانه رحم قابل پيشگيري است، اما به دليل ميزان غربالگري پايين، تعداد زيادي از زناني كه مبتلا به ايدز هستند را تحت تاثير قرار مي دهد.

دستورالعمل‌هاي فعلي توصيه مي‌كنند كه غربالگري پاپ براي زناني كه مبتلا به ايدز هستند نبايد ديرتر از ?? سالگي يا ظرف يك سال از شروع فعاليت جنسي شروع شود. براي كساني كه نقص ايمني ندارند، غربالگري پاپ از 25 سالگي شروع مي شود.     

دانش سرطان دهانه رحم و ويروس زگيل تناسلي

به طور خاص از نظر دانش كلي خود در مورد سرطان دهانه رحم و ويروس زگيل تناسلي، اكثر زنان به طور دقيق عوامل خطر سرطان دهانه رحم را با استناد به رفتارهاي سبك زندگي مانند سيگار كشيدن و داشتن رابطه جنسي محافظت نشده شناسايي كردند.

آنها همچنين دريافتند كه داشتن ايدز و انجام ندادن آزمايش پاپ طبق توصيه شده خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزايش مي دهد .

روش هاي پيشگيري كه توسط زنان شناسايي شد شامل فعاليت جنسي ايمن، تغذيه سالم، ورزش، و دريافت واكسن ويروس زگيل تناسلي بود .

در انتها به شما بانوان عزيز مشهدي مجدد يادآور ميشويم كه دكتر ديانا حسيني بهترين متخصص زگيل تناسلي در مشهد هستند و با دستگاه هاي به روز و مدرن براي درمان زگيل تناسلي در خدمت شما بانوان گرامي خواهند بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۴۴:۵۵ توسط:sam موضوع:

بيمه شخص ثالث بعد از تعويض پلاك

بيمه شخص ثالث بعد از تعويض پلاك

 

از سال ????، قانون تخفيف بيمه شخص ثالث بعد از تعويض پلاك تغيير كرده است و اشخاص در نقل‌وانتقال خودرو بايد به اين تغييرات توجه كنند. بهمن‌ماه سال ???? با دستور بيمه مركزي همه شركت‌هاي بيمه مكلف شدند تخفيفات را فقط براي مالك در نظر بگيرند و انتقال آن به انتقال گيرنده به غير از خانواده درجه مالك غير قانوني شد. بنابراين در قانون بيمه شخص ثالث امكان انتقال تخفيف در زمان فروش خودرو وجود ندارد. در واقع، داشتن تخفيف بيمه شخص ثالث در زمان فروش خودرو امتياز نيست و هيچ تخفيفي به خريدار منتقل نمي‌شود.

 

z1_653j.jpg

دليل اين موضوع آن است كه تخفيف‌هاي عدم خسارت متعلق به مالك پلاك است و به همين دليل شركت بيمه تخفيف‌ها را براي فرد محفوظ نگه مي‌دارد. براي انتقال تخفيف، فرد زماني كه خودروي خود را مي‌فروشد و با كارت خودرو به شركت بيمه مراجعه مي‌كند، شركت بيمه با توجه به اطلاعات كارت، از تعويض پلاك مطمئن شده و تخفيف را براي فرد محفوظ نگه مي‌دارد. فرد مي‌تواند تخفيف بيمه شخص ثالث را براي خود محفوظ نگه دارد و به اعضاي درجه يك خود شامل پدر، مادر، همسر و فرزند انتقال دهد. زماني كه تخفيف بيمه براي شخص محقوظ مي‌ماند، فرد بايد تخفيف را به خودرويي ديگر از همان نوع منتقل كند.

 

 

رده بندي خودرو در بيمه ثالث

به طور كلي در قانون بيمه شخص ثالث هفت نوع خودرو رده بندي شده است كه شامل سواري، موتور سيكلت، باركش، اتوكار، كشاورزي، راهسازي و حمل زباله مي‌شود. در قانون مذكور نمي‌توان براي مثال تخفيف بيمه شخص ثالث خودروي سواري را براي خودروي باركش منتقل كرد. همچنين، تخفيف بيمه شخص ثالث نيز براي خودروهايي كه بيش از ?? سال سن دارند، محاسبه نمي‌شود.

 

در نهايت، براي دريافت اطلاعات بيشتر درباره تخفيف بيمه شخص ثالث بعد از تعويض پلاك و نحوه انتقال آن مي‌توانيد با شركت بيمه خود تماس بگيريد و اطلاعات دقيق‌تري را از آنجا دريافت كنيد.

مطالب پيشنهادي مرتبط با اين موضوع:

بيمه ثالث ايران

قيمت بيمه ثالث ايران

استعلام بيمه شخص ثالث ايران

قيمت بيمه بدنه ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۲:۵۲ توسط:sam موضوع:

شير آب ظرفشويي، همراه شما در آشپزخانه

شير آب ظرفشويي، همراه شما در آشپزخانه

بي جهت نيست كه شير آب ظرفشويي پركاربردترين شيرآلات بهداشتي در هر خانه اي در نظر گرفته مي شود. از شستن صورت تا سبزي را مي توان در زير شير ظرفشويي انجام داد. انواع شير آشپزخانه در بازه قيمت گسترده توليد مي شود كه تمام سليقه ها، بودجه ها و كاربردهاي ممكن را پوشش مي دهد. بعضي از انواع شيرآلات ظرفشويي، مانند شيرآلات لمسي و شيرآلات داراي كنترل گر صوتي، مدرن تر است و به دليل تكنولوژي پيچيده تر قيمت بالاتري نيز دارد. در اين مقاله كاربردهاي شير آب ظرفشويي، انواع مدرن آن و در نهايت نكات مهم در زمان خريد شير سينك ظرفشويي بررسي شده است.

كاربردهاي رسمي و غير رسمي شير آب ظرفشويي!

تا به حال به موارد مصرف شير ظرفشويي در آشپزخانه دقت كرده ايد؟ جدا از شستن ظروف، ميوه و سبزي كه كاربرد رسمي شير ظرفشويي به حساب مي آيد، اين شيرآلات كاربرد غير رسمي نيز دارد! معمولاً بعد از كوچكترين تماس دست با چربي، مواد غذايي، گرد و خاك و... به شير آشپزخانه مراجعه مي شود! بعد از رسيدن به خانه به جاي شستشوي دست و صورت در سرويس بهداشتي ممكن اين كار در زير شير ظرفشويي انجام شود! بسياري فرزند خردسال خود را در سينك ظرفشويي حمام مي كنند! با انواع شير سينك ظرفشويي جديد (داراي كنترل گر صوتي) نيز مي توان مقدار مشخصي آب در دماي مورد نظر از شير دريافت كرد! امّا شيرآلات ظرفشويي چطور همه اين ها را ممكن كرده است؟!

pull_down_itchen_faucet_lipy.jpg

شير ظرفشويي از مهمترين تجهيزات آشپزخانه است. دوام شير ظرفشويي اهميت بالايي دارد؛ چرا كه در طول زماني كه فرد در خانه مي گذراند، با شير آشپزخانه سر و كار زيادي دارد. مدل هاي مختلف شير ظرفشويي داراي ويژگي هاي منحصر به فرد خود هستند و هر يك براي استفاده خاصي طراحي شده اند. مثلا شير ظرفشويي شاوري داراي شلنگي با قابليت چرخش 360 درجه است؛ و يا شير ظرفشويي فنري ارتفاع بلند و ظاهري شيك دارد. شير ظرفشويي دوكاره علاوه بر خروجي آب اصلي، داراي خروجي آب تصفيه نيز هست. شير ظرفشويي ديواري براي نصب بر روي ديوار مناسب است و فضاي سينك را اشغال نمي كند. قيمت شير ظرفشويي برحسب وزن، رنگ و طرح شير سينك ظرفشويي متفاوت است.

انواع شير آب ظرفشويي مدرن

شير ظرفشويي در انواع بسياري توليد مي شود كه هر كدام تكنولوژي خاصي دارد. با اينكه به كمك تمام اين شيرآلات ظرفشويي مي توان طيف گسترده اي از كارها را در آشپزخانه جلو برد، بعضي از مدل ها براي كاربردي خاص مناسب تر هستند. به دليل همين تنوع نيز قيمت شير آب ظرفشويي از شير ظرفشويي ارزان تا لوكس را پوشش مي دهد. در ادامه دو نوع از جذاب ترين و مدرن ترين انواع شيرآلات آشپزخانه معرفي شده اند.

شير ظرفشويي لمسي

شير ظرفشويي لمسي براي كاهش دردسر تميز كردن شيرآلات آشپزخانه توليد شده است. مي توانيد اين نوع شير آب ظرفشويي را به واسطه تماس پشت دست يا ساعد با بخش معيني از شير باز كنيد. اين تكنولوژي بسيار كاربردي است؛ چراكه بيشتر اوقات كف دست در آشپزخانه چرب يا پوشيده از مواد غذايي است و باعث كثيف شد شير آب ظرفشويي در زمان باز كردن آب مي شود. به كمك شيرآلات لمسي نياز به تميز كردن شيرآلات ظرفشويي كمتر مي شود.

شير ظرفشويي داراي كنترل گر صوتي

كار تكنولوزي به جايي رسيده است كه شما مي توانيد با شيرآلات ظرفشويي خود حرف بزنيد! بله، شير ظرفشويي داراي قابليت كنترل صوتي حرف شنوي بالايي دارد! شما مي توانيد به كمك دستيارهاي صوتي مانند الكسا و گوگل از اين شير آب درخواست ميزان مشخصي آب (در واحد دلخواه) و با دماي مورد نظر خود كنيد: يك ليوان آب در دماي 18 درجه براي من بريز! قيمت اين نوع شير بالاتر از ساير انواع شيرآلات ظرفشويي است. اما براي كسي كه بودجه خريد آن را دارد امكانات بسيار جذابي فراهم مي آورد.

نكات مهم در زمان خريد شير آب آشپزخانه

در زمان خريد شير ظرفشويي نكات زير را در نظر داشته باشيد:

  • گارانتي معتبر: اهميت گارانتي نيازي به توضيح ندارد! همين كافي است كه گارانتي ممكن است روزي شما را از دردسر نجات دهد، به شرط آنكه از شركتي معتبر باشد.
  • ابعاد مناسب: شير آب ظرفشويي بايد ارتفاع مناسبي داشته باشد و يا از انواع شلنگدار باشد تا بتوانيد ظروف بزرگ را به راحتي زير آب آبكشي و كتري را آب كنيد.
  • آشنايي با انواع شير آب ظرفشويي: هر نوع شير آشپزخانه براي مصرف خاصي مناسب تر است و به كمك اين شناخت مي توانيد مناسب ترين آن ها، بر طبق كاربرد مورد نظرتان، را خريداري كنيد.
  • جنس استاندارد: شير ظرفشويي بايد از جنس آلياژ برنج استاندارد باشد تا علاوه بر قيمت مناسب، دوام و كيفيت بالايي نيز فراهم آورد.
  • طرح و رنگ شير آب ظرفشويي: بسته به دكوراسيون و هارموني رنگي آشپزخانه خود مي توانيد شيرآلاتي انتخاب كنيد كه مكمل اين فضا باشد.
  • قيمت شير آب ظرفشويي: قطعاً زماني كه قيمت شير ظرفشويي در بودجه تعيين شده توسط شما قرار نداره نمي تواند از گزينه هاي خريد باشد. اما خبر خوب اينكه انواع شير ظرفشويي ارزان قيمت با كيفيت و استاندارد نيز توسط برندهاي سالم و معتبر توليد شده است. كافي است به دقت بررسي خود را در فضاي آنلاين و آفلاين انجام دهيد.

          منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۱:۱۰ توسط:sam موضوع:

از عرق گشنيز و تاثير آن در تغذيه سلامت و پاكسازي بدن چه مي دانيد

عصاره گشنيز يكي از محبوب ترين عصاره هاي گياهي است كه در طب سنتي استفاده مي شود. عرق گشنيز خواص زيادي دارد. طبيعت گشنيز خنك و خشك است. آب گشنيز حاوي ويتامين هايي از جمله ويتامين A، B6 و C، مواد معدني مانند آهن، منيزيم، كلسيم، پتاسيم و فيبر است. از خواص عرق گشنيز مي توان به مواردي مانند كاهش قند خون و كاهش وزن اشاره كرد. در زير به بررسي برخي از خواص عرق گشنيز و تاثير آن ها در داشتن تغذيه سالم و اصولي مي پردازيم.

مجله ما در اين مقاله كه مربوط به عرق گشنيز است، مواردي مانند عرق گشنيز و سلامت پوست، عرق گشنيز و خواص ضد سرطاني آن، عرق گشنيز و درمان ديابت، عرق گشنيز و تقويت كننده حافظه و عرق گشنيز براي سرماخوردگي و سينوزيت را بررسي مي كند. عرق گشنيز، درمان غلظت خون، عرق گشنيز، درمان ميگرن، عرق گشنيز، بهبود اعصاب و روان، عرق گشنيز براي كاهش وزن و در نهايت به بررسي عوارض عرق گشنيز مي پردازيم.

 

 

خواص عرق گشنيز

 

آب گشنيز عصاره گياهي است كه خواص دارويي زيادي دارد. از خواص عرق گشنيز مي توان به مواردي مانند بهبود عملكرد كبد، افزايش سطح انرژي، رفع خستگي، درمان زخم هاي دهان، بهبود و درمان كم خوني، محافظت از مجاري ادراري از عفونت ها، درمان آرتروز و جلوگيري از ريزش مو اشاره كرد. در زير به بررسي برخي از خواص آب گشنيز مي پردازيم.

 

عرق گشنيز داراي خواص ضد سرطاني است

 

عرق گشنيز حاوي تركيباتي است كه براي سلامت پوست بسيار مفيد و موثر است. مصرف آب گشنيز مي تواند انواع سرطان پوست را درمان كند. براي بهره مندي از خواص ضد سرطاني آب گشنيز بايد مقداري آب گشنيز را با روغن گل رز مخلوط كرده و روي ناحيه آسيب ديده بماليد و ماساژ دهيد.

در بخش طب سنتي مجله سلامتي و تندرستي سبزينه راه در اين باره بيشتر خواهيد خواند.

 

عرق گشنيز و سلامت پوست

 

گفتيم كه آب گشنيز حاوي تركيبات مفيد و موثري براي سلامت پوست و پوست است. رگ گشنيز درخشندگي درخشاني مي دهد. استفاده از عرق گشنيز گزينه خوبي براي داشتن پوستي صاف و درخشان بدون چين و چروك است. براي بهره مندي از خواص آب گشنيز براي پوست بايد صد و پنجاه متر مكعب آب گشنيز، ده گرم عرق گشنيز و ده گرم اسطوخودوس را مخلوط كرده و به مدت پانزده دقيقه روي آتش بگذاريد تا خيس بخورد. اين مخلوط را از صافي رد كنيد و بعد از خنك شدن عسل و روغن زيتون را اضافه كنيد. اين مخلوط را روي پوست خود بماليد و متوجه نتايج آن در روشن شدن و شادابي پوست خود شويد. يكي ديگر از فوايد عصاره گشنيز براي پوست، درمان جوش هاي سر سياه است. براي بهره مندي از آب گشنيز كافي است يك قاشق غذاخوري آب گشنيز را با دو قاشق غذاخوري آبليمو مخلوط كنيد و روي صورت خود بماليد و بگذاريد يك ساعت روي صورتتان بماند.

 

بعد از يك ساعت صورت خود را بشوييد و اين ترفند را تكرار كنيد تا از شر جوش هاي سر سياه خلاص شويد. همچنين خارش پوست را مي توان با مخلوطي از گشنيز و عرق قاصدك درمان كرد. همچنين درمان آكنه و جوش صورت با ماسك گشنيز، خيار و ماست با بلغور جو دوسر امكان پذير است. كاهش علائم اگزماي پوستي يكي ديگر از خواص عرق گشنيز براي پوست است.

 

درمان ديابت وعرق گشنيز

 

كمك به درمان ديابت يكي از خواص عالي ديگر عرق گشنيز براي ديابت است. عرق گشنيز قند خون را كاهش مي دهد و همچنين در بهبود عملكرد كبد بسيار موثر است. متخصصان طب سنتي معتقدند عرق گشنيز باعث افزايش ترشح انسولين در بدن و در نتيجه كاهش و درمان ديابت نوع 2 مي شود.آب گشنيز در درمان ديابت بسيار مفيد است و افراد ديابتي با مصرف آب آن مي توانند بيماري خود را درمان كرده يا قند خون خود را كاهش دهند. گشنيز

 

عرق گشنيز براي درمان سرماخوردگي و سينوزيت

 

آب گشنيز داراي خواص آنتي بيوتيكي است. اگر از عرق گشنيز استفاده مي كنيد مي توانيد از سرماخوردگي جلوگيري كنيد و در صورت سرماخوردگي مي توانيد با عرق گشنيز بهبودي را تسريع كنيد. آب گشنيز حاوي مقادير زيادي ويتامين C است و سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند. علاوه بر اين براي درمان و بهبود سينوزيت مي توان از بخور تهيه شده از عرق گشنيز پخته و رگه گشنيز و خواص اين جوشانده گياهي براي بهبود علائم بيماري استفاده كرد.

 

عرق گشنيز و تقويت حافظه

 

از ديگر خواص بي نظير دانه گشنيز مي توان به تاثير آن در بهبود حافظه اشاره كرد.

 

درمان عرق گشنيز و غلظت خون

 

مخلوط عرق گشنيز پخته و عرق گشنيز مي تواند غلظت خون را در بدن انسان كاهش دهد و در نتيجه از خطرات و سكته هاي بعدي و پيامدهاي بسيار بد آن براي بدن جلوگيري كند.

 

درمان عرق گشنيز و ميگرن

 

گياه گشنيز و ساقه آن از قديم الايام براي درمان سردرد استفاده مي شده است. با توجه به مطالعات انجام شده توسط محققان در سال هاي اخير، ثابت شده است كه مصرف عرق گشنيز مي تواند تا حد زيادي ميگرن را تسكين و درمان كند.

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Sabzinerah

https://moz.com/community/q/user/astonpark33

https://sites.google.com/view/astonpark33/home

https://www.tumblr.com/astonpark33

https://www.reddit.com/r/business/comments/10zgf66/%D8%B3%D8%A8%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87_%D8%B1%D8%A7%D9%87/

https://myspace.com/astonpark33

https://en.gravatar.com/astonpark33

https://www.ted.com/profiles/41589632


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۲:۲۱ توسط:sam موضوع:

پاك كردن گذشته شخصي با جايگزيني و تمرين رفتارهاي جديد

بيشتر افراد فكر مي‌كنند به يادسپاري گذشته و كارهايي كه در آن انجام داده‌اند بسيار مهم است. اما من معتقدم گذشته‌ها گذشته و چيزي كه مهم است امروز و آينده شماست.

كاري كه در گذشته انجام داده‌ايد نقشي در آينده شما نخواهد داشت. پس بهتر است تمامي حواس خود را بر روي كارها و وقايع امروز خود قرار دهيد و از لحظه‌اي كه در آن هستيد لذت ببريد.

در اين مقاله قصد داريم ? روش مناسب براي فراموش كردن حوادث و رويداد‌هاي ناگوار گذشته را بيان كنيم  كه در آن نقش رفتاردرماني به روش ساده را خواهيد آموخت.

 

طرز فكر خود را تغيير دهيد:

اگر ذهن شما بر روي موارد منفي تمركز كند كه در گذشته اتفاق افتاده است، زندگيتان در جهتي منفي حركت خواهد كرد. به ياد داشته باشيد كه زندگي شما در جهتي حركت مي‌كند كه افكارتان آن را تعيين كند. به همين خاطر است كه افكار مثبت و روحيه بخش تاثير بسيار بزرگي در زندگي هر فرد دارد.

هر چيزي كه بر روي آن تمركز كنيد بر روي احساسات و نحوه زندگي شما نيز تاثير خواهد داشت. به جاي اينكه تمامي تمركز خود را بر روي افكار منفي قرار دهيد كه در گذشته رخ داده است، بهتر است موقعيت جديدي براي خود بسازيد. بازيافت تمامي افكار خود را آغاز كنيد و سعي كنيد افكار مثبت را جايگزين افكار منفي نماييد.

سعي كنيد از جملات مثبتي همچون “من مي‌توانم كارهاي خوبي انجام دهم” ، “من بسيار باهوش هستم” ، “گذشته‌ها گذشته” ، ” هيچ چيزي نمي‌تواند جلوي رشد و موفقيت مرا بگيرد” استفاده نماييد.

زماني كه از خواب بيدار مي‌شويد اين جملات مثبت را با صداي بلند تكرار كنيد. خواهيد ديد كه در زمان كوتاه حس بسيار خوبي داريد.

 

رابطه خود را با برخي از دوستانتان قطع كنيد:

 

هميشه در زندگي ما افرادي وجود دارند كه هيچ نقش مثبتي ايفا نمي‌كنند و تنها باعث كند شدن جريان زندگيمان مي‌شوند. در اينگونه موارد قطع كردن رابطه بهترين گزينه است.

براي افرادي كه مي‌خواهند افكار منفي را براي هميشه از ذهنشان پاك كنند، رابطه با دوستان منفي نيز بايد قطع شود. بايد خودتان را از اين افراد دور نگه داريد زيرا آن‌ها يادآور خاطراتي هستند كه ذهن شما را به گذشته سوق خواهد داد.

وقتي مي‌گويم رابطه را قطع كنيد، منظورم يك جدايي هميشگي و تمركز بر روي تصورات مثبت و روحيه بخش است. اگرچه انجام اينكار در ابتدا كمي دشوار است اما ارزشش را دارد.

 

براي خودتان هدف مشخصي تعيين كنيد:

يكي از مهم‌ترين روش‌ها براي فراموش كردن حوادث تلخ گذشته، مشخص كردن يك هدف خاص براي آينده است. بايد با اين حقيقت آشنا باشيد كه بروز حوادث ناگوار يا تجارب بد در گذشته به معناي رسيدن به آخر خط نيست.

شما پتانسيل كافي براي دسترسي به نقاط بزرگ در زندگي را داريد. تصور كنيد در آينده كار بسيار بزرگي انجام داده‌ايد، به دانشگاه رفته‌ايد، شغل جديدي كسب كرده‌ايد و به روياي هميشگي خود دست يافته‌ايد. هميشه به تصورات و روياهاي مثبت خود بها دهيد و به فكر رشد و پرورش آن‌ها باشيد.

اين مبحث مهم در چندين مطب در مجله ماوراي سلامت شرح داده شده است.

اهداف كوتاه مدت و بلند مدت داشته باشيد و براي رسيدن به آن‌ها از برنامه ريزي‌هاي درست و مشورت افراد با تجربه كمك بگيريد.

 

بخشيدن را ياد بگيريد:

يكي از مسائلي كه از لحاظ احساسي و ذهني بيشتر افراد را اذيت مي‌كند، روحيه نبخشيدن است. كينه داشتن نسبت به يك نفر همانند خوردن سم است. در اين حالت اولين نفري كه صدمه مي بيند خود شما هستيد. همه ما اينكار را به خاطر خودمان انجام مي‌دهيم اما نمي‌دانيم تنها اتفاقي كه رخ مي‌دهد نابود شدن احساسات و روحيه خودمان است.

بهترين راه براي فراموش كردن گذشته ، بخشيدن كسي است كه اشتباه و ظلمي در حق شما انجام داده است. اگرچه انجام اينكار در حرف آسان است اما اگر بتوانيد اينكار را انجام دهيد احساس سبكي خواهيد داشت.

روحيه نفرت را با روحيه عشق ورزي و دوست داشتن عوض كنيد. خواهيد ديد اولين نفري كه از اين عشق نفع مي‌برد خود شما هستيد.

 

تحت تاثير قرار دادن ديگران را متوقف كنيد:

آيا تا به حال برايتان پيش آمده كه احساس كنيد هيچ كس شما را درك نمي‌كند و هر تصميمي مي‌گيريد نمي‌توانيد آن را عملي كنيد؟ اگر پاسخ شما به اين جواب مثبت است پس آن‌ها چيزي را كه شما مي‌بينيد مشاهده نمي‌كنند. شما بدهكار هيچ كسي نيستيد و نياز نيست براي هر تصميمي كه مي‌گيريد از ديگران اجازه بگيريد و راي و نظر آن‌ها را نيز بدانيد.

سعي كنيد تاييد گرفتن از ديگران را فراموش كنيد و به خودتان حق زندگي كردن بدهيد. شما نمي‌توانيد همه مردم روي زمين را راضي نگه داريد اين كار غير ممكن است. پس به دنبال انجام كار غير ممكن نباشيد.

اگر بخواهيد همه افراد را راضي نگه داريد تنها اتفاقي كه مي‌افتد نا اميدي شماست. اصلا مهم نيست كه شما چقدر انسان خوب و دوست داشتني هستيد، هميشه افرادي در اطرافتان خواهند بود كه شما را دوست ندارند و كارهايتان را نيز تاييد نمي‌كنند.

اين نيز بخشي از زندگي است پس به فكر خودتان باشيد و از زندگي امروز خود نهايت لذت را ببريد.

 

https://www.zillow.com/profile/TobiMetz3

https://www.mixcloud.com/TobiMetz3/

https://www.reverbnation.com/artist/famle575

https://loop.frontiersin.org/people/2019979/bio

https://unsplash.com/@tobimetz3

https://www.evernote.com/shard/s519/sh/a4498905-ec81-6a1b-7ff7-b5906d4b0ec2/20b23b79cca55057e280498e84a4a6ec

https://www.diigo.com/user/tobimetz3

https://www.sbnation.com/users/TobiMetz3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/f1a2d6b0-a4e0-4c68-82f8-e73f22124544/Tobi-M

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۲:۳۳ توسط:sam موضوع:

انواع روش هاي بازسازي پوست و جلوگيري از پيري

چه بخواهيم و چه نخواهيم پيري رخدادي است كه در زندگي همه روي مي‌دهد و راه گريزي از آن نيست.

 

تغييراتي كه در پوست صورت ايجاد مي‌شود مانند بروز چين و چروك‌ها، از مشهودترين علائم روند افزايش سن هستند. اگرچه راهي براي ممانعت از پير شدن وجود ندارد، اما مي‌توان با روش‌هاي بازسازي پوست تا حد امكان ظهور نشانه‌هاي افزايش سن روي پوست را به تعويق انداخت  و همچنان زيبايي و درخشندگي پوست خود را حفظ كرد. در اين نوشتار از مجله ماوراي سلامت مي‌خواهيم به اين مقوله بپردازيم.

بازسازي پوست چيست؟

پوست صورت را با روش‌هاي مختلف جراحي و بدون جراحي بازسازي مي‌كنند. با توجه به عمق درمان پوست، روش‌هاي بازسازي با هم تفاوت دارند. بازسازي مي‌تواند تقارن را به صورت بازگرداند. حتي مي‌توان به صورت موضعي براي درمان چين و چروك‌ها، شل شدگي و افتادگي پوست و جاي زخم‌ها اقدام كرد. اگر به اين‌دست از مطالب علاقه داريد، مطلب لايه‌برداري پوست با ? ماده خانگي شگفت‌انگيز را در مجله زيبايي و سلامتي ماوراي سلامت بخوانيد.

 

انواع روش‌هاي بازسازي پوست

ليفتينگ

ليفت كردن يكي از روش‌هاي جراحي زيبايي پوست است و در واقع افتادگي‌هاي پوست را درمان مي‌كند. اين درمان براي بازسازي يا رفع آسيب‌هاي وارد شده به پوست انجام مي‌گيرد. با ليفت كردن ظاهر پوست بسيار شاداب‌تر و جوان‌تر به‌نظر خواهد رسيد.

كربوكسي تراپي

در اين روش درماني، گاز دي اكسيد كربن، كه گازي غيرسمي است را زير پوست تزريق مي‌كنند تا از اين طريق مشكلات ناشي از گردش خون و تجمع چربي در مويرگ‌‌هاي زير پوست حل شود. اين درمان به كلاژن‌سازي، رفع تيرگي دور چشم و صاف شدن پوست كمك مي‌كند.

ميكرونيلدينگ

در روش ميكرونيلدينگ با استفاده از سوزن‌هاي بسيار باريك با قطري در حد چند ميكرون، صدها حفره ريز روي پوست ايجاد مي‌شود و پوست را مجبور به ترميم و كلاژن‌سازي مي‌كند.

 

ميكرودرم

ميكرودرم ابريژن را با ابزاري خاص انجام مي‌دهند كه داراي نوعي بلور ظريف از جنس اكسيد آلومينيوم است و لايه بسيار نازكي با ضخامت ميكرون را از روي پوست برمي‌دارد. از طرفي مكش نيز روي پوست ايجاد مي‌شود و علاوه بر جمع كردن لايه‌هاي برداشته شده، جريان خون زير پوست را نيز بهبود مي‌بخشد.

مزوتراپي پوست

روشي است كه با تزريق زير جلدي، محلولي ساخته شده از عصاره گياهان، انواع ويتامين‌ها، اسيد‌هاي آمينه و مواد ضروري به بازسازي پوست صورت كمك مي‌كند. با مزوتراپي مي‌توان پوست را شاداب كرد و تيرگي‌هاي دور چشم را رفع نمود.

 

مزاياي بازسازي پوست

اين عمل علاوه‌بر اهداف زيبايي و بازگرداندن جواني، سبب پاكسازي پوست نيز مي‌شود. روش‌هاي بازسازي كمك مي‌كنند تا جاي جوش و آكنه نيز از بين برود و اين‌گونه لك‌ها روي پوست باقي نماند. يكي از مهم‌ترين مزاياي آن، بهبود كيفيت زندگي افراد است. جوان‌تر و زيباتر به‌نظر رسيدن، جذابيت افراد را بالا مي‌برد و روحيه شادابي به آن‌ها مي‌بخشد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1114218764035450323/

https://express.adobe.com/page/d7Q26d1b1l1FT/

https://sites.google.com/view/mavarayesalamat/home

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1572886712988356608

https://androidiosapps24.car.blog/2022/09/22/mavarayesalamat/

https://myspace.com/tobimetz3

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:share:6978652785470783488/

https://www.goodreads.com/user/show/156361832-tobi-metz

https://disqus.com/by/tobimetz3/about/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۲:۲۳ توسط:sam موضوع:

انواع چسب سنگ و كاربردهاي آن

 

انواع چسب سنگ و كاربردهاي آن

تا به حال به پيشينه سنگ و استفاده از آن در ساختمان هاي مختلف دقت كرده اين؟ اين متريال از ديرباز بوده و هنوز نيز مورد استفاده قرار دارد. داراي اهميت بسياري است. چرا كه جز يكي از سخت ترين و مقاوم ترين مواد طبيعت محاسبه مي شود. سنگ يك متريال طبيعي است. در گذشته بشر و حال او نيز نقش بسياري داشته و دارد. اولين مكان هايي كه با عنواني به نام خانه از آن ياد شده غار ها هستند. انسان هاي اوليه در غار براي دوري از گزند سرما، گرما، حيوانات وحشي و... به غارها پناه برده محل سكونت خود را انتخاب كرده اند. اين مسئله تا به امروز نيز ادامه داشته، فقط تنها تفاوت آن اين است كه ما غار خود را زيباتر مي سازيم. از متريال مختلف و وسيله هاي لازم زندگي در آن استفاده مي كنيم. در واقع با به وجود آمدن اولين روستاها، سپس شهر ها و تمدن ها انسان ها دسته جمعي، كنار يكديگر در خانه هايي كه ساخته بودند(غار هاي خود ساخته) زندگي و تمدن بشر را ادامه داده اند. ماهست غار از سنگ بود. حال نيز از سنگ بسيار استفاده مي شود و تنها تفاوت آن در انواع آن است.

امروزه سنگ ها سيقل داده مي شوند، نام دارند، در ساخت نماي داخلي و خارجي ساختمان بسيار مورد استفاده هستند. شايد سوال باشد برايتان كه چرا هنوز سنگ ها استفاده مي شوند؟ چرا همانند مواردي ديگر سالها پيش كنار نرفتند؟

سنگ ها ويژگي هايي دارند كه آنها را مهم و ضروري مي كند. مانند:

مقاومت و استحكام به شدت بالا

گاها ضد آب و غير قابل نفوذ

طبيعي بوده و در طبيعيت فراوان بوده

تنوع بسيار بالا

استفاده از آن از شروع ساختمان تا نماي بيروني آن پس از تكميل

سنگ ها يك هديه از سمت طبيعت به انسان ها هستند. يك هديه عالي كه با استفاده از آن مي تواند سالم و زنده بماند. چرا كه مخاطرات طبيعي و محيطي بسيار بوده و انسان نيز سرپناه مي خواهد.

فروش چسب سنگ

ما فهميديم كه سنگ در ساختمان ساز از همان آغاز مورد استفاده قرار مي گرفته. در آغاز غار بوده كه هيچ، زيرا غار يك مكاني در دل كوه بوده و دستكاري نمي شود. سپس خانه هايي بسيار اوليه با گل و سنگ ساخته شده و حال پيشرفته تر از ديروزمان عمل مي كنيم. امروزه چگونه از سنگ هايي كه قطعه قطعه شده، سيقل داده مي شوند استفاده مي كنند؟ چسب سنگ. چسب هاي بسيار در زندگي ما وجود دارند. انواع چسب كاغذ، چسب چوب و.... را بارها به كار برديم. چسب سنگ هم استفاده مي شود. فقط شما روي آن زندگي مي كنيد. اين چسب ها براي چسباندن انواع سنگ هاي تزئيني و غير تزئيني استفاده مي شوند مانند:

•                                                                                           سنگ گابرو

•                                                                                           سنگ گرانيت

•                                                                                           ماسه سنگ

•                                                                                           سنگ مرمر

•                                                                                           سنگ كوارتز

•                                                                                           سنگ تراورتن

•                                                                                           سنگ مرمريت

•                                                                                           سنگ گابرو

•                                                                                           سنگ كريستال يا سنگ چيني

•                                                                                           سنگ آنتيك

•                                                                                           سنگ تيشه يا سنگ ازاره

•                                                                                           سنگ مالون سنگ بادبر

•                                                                                           سنگ توف

•                                                                                           سنگ ديوريت

•                                                                                           سنگ قيچي يا سنگ گيوتين

•                                                                                           سنگ گنيس

•                                                                                           سنگ مصنوعي

تمام اين سنگ ها در ساختمان سازي جزو متريال محسوب شده، با چسب سنگ نيز چسبانده مي شوند. ولي به علت استفاده شديد از سنگ هاي مختلف در يك ساختمان به چسب زيادي نياز مي شود. از اين روي خريد اين ميزان چسب بسيار فكر را درگير مي كند.

برندها و شركت هاي خارجي و ايراني بسيار زيادي چسب سنگ را توليد و عرضه مي كنند. انتخاب شما مي تواند هركدام از آنها باشد. به طور كل از چسب سنگ بسيار به شكل خانگي و ساختماني استفاده مي توانيد بكنيد. براي چسباندن نماي ساختمان، ديوار هاي داخلي، قرنيز ها، كاشي و سراميك ها، كف ساختمن، پله ها و كف استخر، اين چسب نه تنها جنبه استحكام سازي داشته، بلكه گاها جنبه زيبايي نيز دارد. يعني به طور كل چسب سنگ جاي ملات قديم را گرفته است. ملات بسيار سنگين بوده ولي چسب سنگ اينطور نيست و همچنين بسيار تميز و مرتب تر مورد استفاده قرار مي گيرد.

چرا چسب سنگ؟ چرا همان سيمان نه؟ چسب سنگ باگ هاي سيمان و ملات را از بين برده سپس تبديل به چسب سنگ شده. ضد آب، ضد حريق، مقاوم در مقابل فرسودگي در هر آب و هوايي، مقام در برابر شوينده هاي شيميايي، سبك، چسبندگي بالا بصرفه و هزينه كمتر همه ويژگي هاي يك چسب است. ويژگي هاي يك چسب سنگ و خب حال انتخاب شما كدام مورد است؟ روش سنتي يا نوين؟

قيمت چسب سنگ

سيمان يك ماده فروان و در دسترس است يه همين علت قيمت بسيار كمي نيز دارد. ولي بسيار در مقايل رطوبت و تغييرات دمايي ضعيف عمل مي كند. اين دو خطر و ايمني در مقابل آن ها در ساخت هر سازه اي مهم بوده، چون نفوذ و تاثير گذاري هر يك از آن ها يك خطر است. رطوبت و تغييرات آب و هوايي جزء عوامل طبيعي است. در واقع ما بايد در مقابل آن ها خود را ايمن كنيم، نمي شود آنها را دور كرد. اين دو از طريق عايق بندي و درزگيري هاي غير اصولي، راه نفوذ پيدا كرده و وارد مي شوند. پس بايد به استفاده متريال درست براي قسمت هاي حساس و نفوذپذير فكر كرد.

فناوري چسب سنگ با توجه داشتن ضعف هاي ملات و سيمان، آن هارا برطرف كرده و به يك متريال مهم در امروز ما تبديل شده است. به طوري كه حال يك جرء جدا نشدني در ساختمان سازي بوده است. شما همان هزينه را صرف يك چسب سنگ مي كنيد. بعد خيالتان راحت است عايق بندي غير اصولي و كمي رطوبت قرار نيست خانه خرابتان كند. اين متريال در حال حاضر ديگر جاي روش هاي سنتي را گرفته چرا كه قيمت بسيار بصرفه اي دارد. بسيار مقاوم نيز است، به شكلي كه در سازه هاي مختلف استفاده مي شود:مثلا:

•                                                                                           بيمارستان

•                                                                                           مراكز تجاري

•                                                                                           برج ها

•                                                                                           خانه ها

•                                                                                           مراكز خريد

همانطور كه در مورد مقاومت اين محصول و نفوذ ناپذيري باور نكردني آن گفتيم. آن تبديل به يك جانشين براي ملات شده، يك خليفه به حق كه جان شما و سازه تان را نجات مي دهد. در همه جاي ساختمان نيز به كار مي رود. از فوندانسيون آغاز مي كند تا نماي بيروني آن را مي چسباند. با استفاده از آن ديگر نگران رطوبت زدگي، هوا زدگي، فرسودگي، ترك خوردن بتن و تخريب آن، هزينه هاي گزاف و زمان ساخت ساختمانتان نيستيد. البته با توجه به انواع متنوع با ويژگي ها و برند هاي مختلفي كه دارد. قيمت و ويژگي هاي متفاوت نيز به خود مي گيرد. ولي به شكل كلي متريال گران قيمت محسوب نمي شود. بسيار كارآمد و ايمن است. انجام هرگونه عايق بندي و چسباندن به وسيله آن، باعث ايجاد يك اطمينان خاطر براي شماست. چون وجود رطوبت و هرگونه عوامل تخريب ديگر در بطن ساختمانتان آن را به شدت ضعيف مي كند. در واقع در آن زمان ساختمانتان به تار مويي بند مي شود. ولي امروز شما با اطمينان كامل سازه خود را به دست چسب سنگ مي سپاريد و آن نيز يك ساختمان مطمئن تحويل شما مي دهد.

قيمت چسب سنگ يك كيلويي

همانطور كه گفتيم چسب سنگ تبديل به يك متريال پايدار در ساختمان سازي شده است. كليت آن قيميت بسيار بالايي ندارد و نسبت به انتخاب شما هزينه آن تغيير مي كند. انواع مختلف اين محصول يا بر پايه پلي استر يا رزين هستند. البته هر يك نقاط قوت خود را دارد اما به طور كل براي چسباندن هر متريالي مي تواند به كار بيايد. مثل:

•                                                                                           براي چسباندن قطعات بتني كه آماده هستند.

•                                                                                           اتصال فولاد به بتن

•                                                                                           براي نصب انواع سراميك، كاشي، موازئيك و قطعات سفالي

•                                                                                           براي چسباندن آجر و رمپ

چسب ها انواع مختلف با تنوع رنگي بي رنگ، سفيد و سياه دارند. در دو شكل خميري و پودري توسط توليد كنندگان توليد و عرضه مي شوند. هر كدام از اين چسب ها كاربرد و ويژگي هاي خود را دارا هستند. چسب هاي خميري، بسيار سبك وزن بوده و همين باعث مي شود با استفاده از آن، ساختمان سنگين نشود. به همين علت هم از چسب سنگ خميري بسيار در ساخت برج ها و ساختمان هاي بلند بكار مي برند. چرا كه خود آن وزن و باري بر روي ساختمان نمي شود. يكي ديگر از ويژگي هاي اين چسب مقاومت به شدت بالا در برابر فشار هوا، نفوذ آب، تغييرات دما بوده، بسيار نيز در سرهم كردن و چسباندن كاشي ها و سراميك استفاده مي شود.

چسب پودري هم خيلي پر كاربرد براي چسباندن كاشي، سراميك و موارد سفالي بوده،براي چسباندن انواع سنگ هاي گرانيت، آنتيك، آجر و... مورد استفاده هستند. چسب سنگ پودري پركاربرد، براي چسباندن و سرهم كردن سنگ و سراميك هاي مخزن آب، استخر و حمام مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از ويژگي هاي خوب اين چسب سنگ بالا بردن سرعت و كارآمد بودن آن يوده و هزينه كمتري نيز دارد.

شما با خريد اين چسب عملا به راحتي يك آچار فرانسه براي صفر تا صد كار خود خريده ايد. البته اول نياز خود را بشناسيد و سپس چسب مورد نياز خود را در ميزان هاي مختلف خريداري كنيد.

لازمه خريد هر يك از موارد كافي است بدانيد كه كدام كار شمارا راه مي اندازد.  اگر مي خواهيد اين متريال را تهيه كنيد. پيشنهاد ما خريد آن از توليد كننده است. چرا كه برند هاي خارجي و خرده فروش ها هزينه بسياري براي چسب از شما دريافت مي كنند .

توليدكنندگان و برند هاي ايراني به توليد اين محصول در اندازه هاي بسيار كم تا يك كيلويي مي پردازند. ياپيش چسب نيز يك برند چسب سنگ بوده، مجموعه ما با توليد اين محصول و انواع چسب صنعتي ديگر نياز شما به اين متريال را برطرف كرده است. مجموعه ما چسبي با بهترين كيفيت و قيمتي بصرفه عرضه مي كند. اگر نياز خود را نيز نمي دانيد مشاوران ما هستند تا كمك شما براي انتخاب چسب مورد نيازتان باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۰:۵۵ توسط:sam موضوع: