يك شبِ مهتاب يك شبِ مهتاب .

يك شبِ مهتاب

مراحل راه اندازي و نصب پكيج

مراحل راه اندازي و نصب پكيج

Top of Form

نصب پكيج يكي از اقدامات اساسي و ضروري در راه اندازي سيستم گرمايشي در ساختمان‌هاي مختلف استنصب پكيج با اصول و برنامه تعيين شده براي راه اندازي تجهيزات وابسته به اين سيستم بطور كاملا تخصصي صورت مي‌گيرد. امروزه نصب پكيج در دسته خدمات پردرخواست راه‌اندازي سيستم گرمايشي در منازل مسكوني است.

ويژگي‌هاي بارز و ساختار پكيج در كنار هماهنگي آن با استاندارهاي جديد ساختمان سازي از دلايل اصلي پر درخواست بودن سرويس نصب پكيج مي‌باشد. در اين خصوص قيمت نصب پكيج تهران و همين طور فراگيري آموزش نصب انواع پكيج از مهمترين مواردي است كه از سمت كاربران مورد پيگيري و بررسي قرار مي‌گيرد.

جلوگيري از مواجهه با ايرادات مشكلات پي در پي پس از نصب اين سيستم گرمايشي مستلزم به كارگيري افراد متخصص در اين زمينه است. بازار آنلاين خدمت از ما با فراهم آوردن يك بستر كاري مطمئن در اين حوزه شرايط را براي يافتن بهترين متخصصين نصب پكيج تهران در مناطق مختلف فراهم آورده است.

 

 

هزينه تعمير و نگهداري موتورخانه

نگهداري موتورخانه وابسته به شرايط و تجهيزات به كار رفته با يك سري اقدامات از پيش تعيين شده و اصولي صورت مي‌گيردنگهداري موتورخانه يك كار تخصصي و موثر از كاهش مصرف انرژي و بالا رفتن كيفيت و عمر استفاده از تجهيزات وابسته به آن است.  

هزينه تعمير و نگهداري موتورخانه وابسته به وضعيت و همين طور رعايت نكات اشاره شده در زمان نصب و راه اندازي بر اساس چك ليست تعمير و نگهداري موتورخانه تعيين مي‌گردد.در هنگام اقدام به نگهداري موتور خانه و همين طور سرويس به موقع آن مي‌كنند ،بيشترين مواردي كه در راس انجام اين كار قرار دارند به شرح ذيل مي‌باشند:

 

·        چك ليست تعمير و نگهداري موتورخانه

  • آموزش تعمير و نگهداري موتورخانه
  • تعمير و نگهداري موتورخانه تاسيسات
  • شركت تعمير و نگهداري موتورخانه
  • نگهداري موتورخانه ها
  • تعميركار موتورخانه در مناطق مختلف تهران
  • تعميرات تخصصي موتورخانه در تهران

 

 

امروزه نياز افراد به كارگيري تعميركار موتورخانه كاربلد براي تعميرات تخصصي موتورخانه به اندازه‌اي اهميت داشته كه دوره‌هاي آموزش تعمير و نگهداري موتورخانه برگزار مي‌شود.براي داشتن اطلاعات دقيق و اصولي در خصوص نحوه و هزينه تعمير و نگهداري موتورخانه با ثبت سفارش در اپليكيشن و سايت "خدمت از ما" با نزديك ترين شركت تعمير و نگهداري موتور خانه در تهران در ارتباط باشيد.

 

قيمت تخميني نصب پكيج تهران

نصب پيكج تهران از خدمات مورد پر درخواست براي راه‌اندازي سيستم‌هاي گرمايشي جديد بر اساس اصول تعيين شده است. علاوه بر تخصص و نصب صحيح پكيج در مناطق مختلف تهران قيمت و هزينه راه اندازي و نصب پكيج نيز از نكات مورد توجه افراد در هنگام ثبت سفارش نصب پكيج است.

 از آنجايي كه قيمت نصب پكيج ايران رادياتور با هزينه نصب پكيج بوتان تفاوت دارد، برند را مي‌توان يكي از عوامل تعيين كننده قيمت نصب پكيج تهران دانست. علاوه بر اين مورد محل نصب پكيج و نوع پكيج نيز در هزينه نصب  و راه اندازي انواع پكيج توسط نصابان متخصص در اين زمينه تاثير دارد.

براي دريافت اطلاعات دقيق در خصوص قيمت نصب پكيج مي‌توانيد از طريق تلفن همراه خود و در كوتاهترين زمان ممكن پس از ثبت سفارش در اپليكيشن "خدمت از ما" از تنكسين‌هاي نصب پكيج تهران استعلام قيمت رايگان بگيريد. يكي از اساسي ترين مراحل نصب پكيج، نحوه‌ي لوله كشي پكيج بوده كه در ادامه به آن مي‌پردازيم.

 

مراحل و نحوه‌ي لوله كشي پكيج

لوله كشي پكيج از مهمترين مراحل نصب اين سيستم گرمايشي بوده كه بايد وابسته به نوع و مدل پكيج توسط افراد متخصص صورت گيردلوله كشي پكيج به علت ويژگي‌هاي كاربردي كه پكيج ديواري نسبت به موتورخانه، آبگرمكن و بخاري گازي داشته، در صدر درخواست‌هاي افراد قرار دارد. از مهمترين مزاياي اين كار مي‌توان به مصرف كم گاز و برق، بازدهي بالا، سيستم ايمني بالا و ... اشاره داشت

 

 

نصب پكيج روي ديوار، نصب پكيج زميني و محل نصب پكيج (نصب پكيج در بالكن و يا نصب پكيج در آشپزخانه) علاوه بر هزينه نصب پكيج بر نوع لوله كشي پكيج نيز تاثير مستقيم دارند. علاوه بر اين موارد پر اهميت ترين نكات مورد بررسي از ديد كاربران براي لوله كشي پكيج در نقاط مختلف تهران در موارد زير خلاصه مي‌شود.

 

  • هزينه لوله كشي پكيج در تهران
  • نوع سيستم لوله كشي پكيج شوفاژ ديواري
  • مراحل و هزينه لوله كشي پكيج قرنيزي
  • مزاياي لوله كشي پكيج روكار در تهران
  • نمونه لوله كشي پكيج با لوله سفيد
  • لوازم مورد نياز لوله كشي پكيج در مدل‌هاي مختلف
  • قيمت لوله كشي پكيج روكار در تهران
  • و...

 

امروزه برقراري ارتباط با مجرب ترين تكنسين‌هاي لوله كشي پكيج براي مناطق مختلف تهران با شرايط بيان شده از طريق ثبت سفارش در سايت و اپليكيشن "خدمت از ما" به راحتي امكان پذير استهزينه لوله كشي پكيج تهران بر اساس متراژ و تجهيزات كاربردي در كنار مدل پكيج تعيين و توسط كارشناس نصب برآورد مي‌شود.

 

هزينه‌ لوله كشي پكيج تهران

 قيمت لوله كشي پكيج تهران در ساختمان مختلف به نوع سيستم لوله كشي پكيج بستگي دارد. هزينه لوله كشي پكيج تهران وابسته به نوع پرژه مي‌توان متفاوت باشد.بر اساس كارشناسي‌هاي صورت گرفته در اين خصوص قيمت لوله‌كشي پكيج به عواملي مانند نوع پكيج، متراژ لوله‌ كشي پكيج، نوع لوله و اتصالات مورداستفاده، نوع لوله كشي پكيج (روكار، توكار، ديواري و زميني) و … بستگي دارد.

 

 

لوله كشي پكيج تهران از سري مراحل حساس نصب اين سيستم گرمايشي بوده كه اگر توسط افراد متخصص و نصابان كاربلد صورت نگيرد مشكلات زيادي را به دنبال دارد. ايجاد ناهماهنگي و بي نظمي در محيط گرفته تا تاثير بر كيفيت و نحوه عملكرد پكيج پس از نصب از سري مواردي است كه در صورت عدم رعايت اصول نصب پكيج توسط افراد با آن مواجه مي‌شويد.

براي آشنايي بهتر با متخصصان و تكنسين‌هاي آموزش ديده در نزديك ترين محل در تهران در اپليكيشن خدمت از ما ثبت سفارش كرده و پس از مشاهده نظريات و امتيازات كاربري افراد بهترين تكنسين را براي نصب پكيج در تهران انتخاب كرده و كار لوله كشي پكيج را به كارادن بسپاريد.

 

منبع: https://canvas.northwestern.edu/eportfolios/1492/setting_up_and_installing_the_package


برچسب: مراحل راه اندازي و نصب پكيج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۷:۱۴ توسط:sam موضوع:

گيمباز؛ جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم

گيمباز؛ جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم
با اين وضعيت اقتصادي و دلاري كه روز به روز داره بالاتر ميره، شرايط سخت، سختتر براي گيمرهاي ايراني ميشه و از اونجايي كه واقعا داخل ايران كسي به فكر جامعه ي گيمرهاي ايراني نيست پس خودمون بايد آستين ها رو بالا بزنيم و فكري به حال همديگه و جامعه گيمر ها بكنيم.
خيلي از ما گيمرها وسايل گيمينگي داريم كه نيازي هم بهشون نداريم يا ميخواييم يدونه بهترش رو بخريم پس دنبال اين ميگرديم كه قبلي رو بفروشيم تا جديده رو بخريم و سيستم گيم خودمون رو ارتقا بديم. از اونور هم گيمرهايي هستند كه خيلي از وسايل گيمي رو نياز دارن و بدليل قيمت بالايي كه داره نميتونن تهيه كنن.
اينجا شايد براتون سوال بشه مقدمه اول چه ارتباطي با جمله دوم داره. خب بايد بهتون بگم كه اپليكيشن و وب سايت گيمباز يه تيم جوون از جنس شما گيمرهاست و دغدغه جامعه گيم رو داره. گيمباز رو ميتوان ديوار گيمرهاي ايراني معرفي كرد پلتفرمي كه اختصاصي براي گيمرهاي ايراني ايجاد شده. اين يعني ايجاد شدن بستري براي تمام گيمرهاي ايراني تا بتونن بدون واسطه هر چيزي كه ميخوان رو بخرن و بفروشن. علاوه بر خريد و فروش شما ميتونين در گيمباز از رويدادها و تورنمنت هاي گيمي با خبر بشين. تورنمنت هايي از جنس فورتنايت(fortnite)، كال آف ديوتي(call of duty)، پابجي(pubg)، رنبو سيكس(rainbow6)، فيفا 2020(fifa2020) يا پس2020(pes2020) و كلي بازي هاي كه شما بخوايين اجرا يا شركت كنين.

در گيمباز دسته هاي مخلتف هر كنسول به صورت جزيي ايجاد شده تا شما اگر قصدخريد مثلا هدفون مخصوص PC رو دارين در دسته كامپيوتر بازي در بخش ابزار جانبي تهيه كنين.

دسته هاي مختلف گيمباز به اين ترتيب كه براتون ميگم هست: پلي استيشن، ايكس باكس، نينتندو و كامپيوتر بازي گرفته تا رويداد هاي بازي ،گيفت كارت ،گجت ها ، اكانت بازي و ساير موارد.
اپليكيشن گيمباز مخصوص گوشي ها اندرويدي(Android) هست كه شما ميتونين برا دانلود از طريق گوگل پلي به راحتي دانلود كنين.

وب سايت گيمباز هم براي گيمرهايي كه از گوشي هاي آي او اس (IOS) يا گيمرهايي كه به موبايل  اندرويدي(Android) دسترسي ندارن ايجاد شده.

گيمباز براي اينكه بتونه با شما تبادل بيشتري داشته باشه داخل اينستاگرام هم صفحه ايجاد كرده كه اونجا از اخبار مربوط به بازي ها گرفته تا ويديو هاي فان و آموزشي و خفن و برگزاري تورنمنت هاي مختلف فورتنايت، كالاف ديوتي ، رنبو6 و غيره براتون به اشتراك ميزاره تا كنار شما باشه شما ميتونين با سرچ (Gamebuzz.official)  داخل صفحه اكسپلور اينستاگرام پيداشون كنيد.

 خلاصه اينكه گيمرهاي براي اينكه روز به روز از قدرت بيشتري داخل ايران برخوردار باشن بايد در كنار رقابت رفاقت و همياري داشته باشن پس حتما پيج گيمباز و اپليكيشن و سايت گيمباز رو به گيمرهاي  ديگه معرفي كنين تا اينجوري با قدرت زياد بشكافيم بريم جلو براي بدست آوردن روزهاي بهتر گيم در ايران.

اپليكيشن و سايت گيمباز يه سري مزايايي ديگه داره كه به صورت خلاصه در ادامه براتون ميگم:
درج رايگان آگهي
داراي دسته بندي هاي متنوع
راحتي و سادگي استفاده از برنامه
بك برنامه تخصصي براي گيمرها
پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران
شما ميتونين از طريق زير به گيمباز دسترسي و با ما در تبادل باشين.
پيج اينستاگرام:@gamebuzz.official
لينك ديسكورد:https://discord.gg/dReKuuh
آدرس سايت:https://gamebuzz.app

لينك دانلود پلي استور: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mnegar.gamebuzz&hl=fa


برچسب: گيمباز؛ جامع ترين اپليكيشن خريد و فروش تجهيزات گيم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۶:۳۴ توسط:sam موضوع:

نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟

نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟

cc0_p1.jpg

يكي از مهم ترين اركان چيدمان خانه هاي ايراني پرده است كه هميشه خانم ها به آن توجه ويژه اي داشته و دارند.

پرده عنصر اصلي در طراحي دكوراسيون داخلي منزل بوده و مي تواند تركيبي از رنگ ها و مدل هاي گوناگوني را به تناسب ساختمان و وسايل منزل داشته باشد.

انتخاب درست پرده از لحاظ رنگ، مدل و جنس پارچه و تناسب آن با ساير لوازم منزل جلوه بسيار زيبايي به خانه شما مي دهد. در اين مقاله قصد داريم به بررسي نكات مهمي كه هنگام انتخاب پرده بايد مد نظر قرار دهيد، بپردازيم.

از آن جايي كه امروزه افراد با كمبود وقت مواجه هستند ديگر مانند گذشته زمان كافي براي خريد كردن نداشته و اكثر كارهاي خود را از طريق اينترنت و فضاي مجازي انجام مي دهند. از اين رو ما در وب سايت آقاي پرده شرايطي را فراهم كرده ايم كه شما بتوانيد تنها از طريق تماس يا پيام با كارشناسان فروش ما ارتباط بگيريد؛ تيم مشاوره ما به منزل يا محل كار شما مراجعه مس كنند و شما مي توانيد با نمونه پارچه هاي مختلف آشنا شده و از پيشنهادات و راهنمايي هاي تيم حرفه اي و باتجربه آقاي پرده استفاده كنيد.

ubic_p2.jpg

نكته اي كه بايد هميشه در انتخاب پرده به آن دقت داشته باشيد اين است كه پرده اي كه مي خواهيد انتخاب كنيد بايد با چيدمان و دكوراسيون خانه شما همخواني داشته باشد.

انتخاب مدل و رنگ پرده نشان دهنده حال هواي منزل شما و ساكنان آن است؛ پس تا آن جا كه ممكن است و با ساير عناصر دكوراسيون منزل شما همخواني درد، از مدل هاي شاد و رنگ هاي روشن استفاده كنيد. در ادامه به 10 نكته طلايي كه حين انتخاب پرده بايد به آن ها توجه كنيد، مي پردازيم:

1-اندازه گيري پرده نياز به تخصص دارد و اگر شما تجربه اين كار را نداريد حتما از افراد حرفه اي استفاده كنيد. زيرا ابعاد پرده در اجرا به شدت مهم است و ابعاد درست زيبايي پرده را دو چندان مي كند.

2-اگر احساس مي كنيد كه تعداد پنجره هاي منزل شما كافي نيست، حتما از پرده هايي با جنس تور و حرير استفاده كنيد تا نور كافي در منزل داشته باشيد. هنگام خريد پرده پذيرايي اگر به سراغ پارچه هاي توري يا حرير مي رويد به كيفيت پارچه دقت داشته باشيد؛ چرا كه اين پارچه ها درجه بندي كيفي مختلفي دارند و پارچه هايي كه از الياف مصنوعي تشكيل شده اند كيفيت پايين تري داشته و مناسب اين فضا نيستند.

3-اگر پنجره هايي با ابعاد بزرگ داريد و نگران پوشيده شدن بخش زيادي از ديوارها هستيد، مي توانيد از تورهاي تقريبا هم رنگ ديوارها استفاده كنيد. در اين مورد نيز از تجربه افراد متخصص استفاده كنيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

4-فضاي داخلي منزل چهار ركن اساسي دارد؛ سقف، ديوار، كف و مبلمان. اما دقت داشته باشيد كه بهتر است در چيدمان نهايي يكي از اين عناصر را به عنوان عنصر اصلي و ساير عناصر را براي تقويت ديگر موارد در نظر بگيريد.

5-در انتخاب مدل پرده دقت كنيد كه نور را به اندازه كافي تامين كند؛ مدل هاي زيادي هستند كه امكان تنظيم نور عبوري را در اختيار شما قرار نمي دهند و همين نكته مي تواند تاثير منفي در دكوراسيون منزل شما داشته باشد.

6-يكي از پرسش هايي كه همواره در انتخاب پرده ها مطرح مي شود اين است كه آيا پرده پارچه اي در كنار پرده كركره اي مي تواند قرار بگيرد يا خير؟ درست است كه در نگاه اول اين دو مدل پرده با هم تفاوت دارند، اما شايد برايتان جالب باشد كه اهالي فن اين حوزه معتقد هستند كه اين دو مدل پرده به شرط آن كه به درستي در كنار هم قرار بگيرند مي توانند جلوه خاصي داشته و به زيبايي محيط بيفزايند.

 

7-يكي ديگر از نكاتي كه از جانب متخصصصان اين حوزه توصيه نيز مي شود اين است كه براي مكان هايي كه قصد استراحت در آن را داريد از پرده هاي شيد و زبرا استفاده كنيد. زيرا اين پرده ها قابليت كم و زياد كردن نور را دارند. به اين نكته توجه كنيد كه خريد پرده زبرا و انتخاب طرح و رنگ متناسب با فضا و دكوراسيون داخلي با توجه به تنوع زياد اين مدل از پرده هميشه كار سختي بوده و بايد حتما از تجربه و راهنمايي فروشندگان استفاده كنيد و از آن ها بخواهيد تا نمونه كارهاي مختلف را به شما نشان دهند و با كمك آن ها بهترين گزينه را انتخاب كنيد.

8-يكي از دغدغه هاي اصلي در انتخاب پرده اندازه قد آن است. البته اين موضوع كاملا به سليقه شخصي شما بستگي دارد؛ چرا كه مي توان به هر ميزان قد پرده را در نظر گرفت. به طور مثال انتهاي پرده هم سطح زمين باشد يا اينكه مقداري روي زمين كشيده شود.

9-براي حاشيه پرده و نصب چوب پرده 2.5 سانت در نظر بگيريد. اين اندازه باعث شكيل تر شدن پرده شما مي شود.

10-نكته آخر اينكه هميشه پرده را در بالاترين حد نسبت به سقف نصب كنيد؛ اين كار سبب مي شود تا طرح و مدل پرده به خوبي نمايان شده و زيبايي پرده چند برابر شود.

منبع: شفقنا


برچسب: نكاتي كه در انتخاب پرده اهميت دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۱۵ توسط:sam موضوع:

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

 

oaa9_z8.jpg

استفاده از دستگاه برش ليزري در بوجود آوردن طرح هاي بسيار زيبا و به روز مدتي ست در صنعت دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از حكاكي و برش ليزري فضاهاي بسيار مدرن و قابل تحسين ايجاد ميشود. برش ليزري در دكوراسيون رستوران ها و كافي شاپ ها، خانه ها و ويلاها، مطب ها، هتل ها و ... بسيار كاربرد دارد. به كاربردن طرح هاي زيبا توسط برش ليزري بر جذابيت فضاها اضافه مي كند.  بوجود اوردن تغييرات حتي كوچك در تغيير روحيه افراد در اماكن مختلف مانند مطب پزشكان تاثير بسزايي دارد. استفاده از رنگ بندي مناسب و طرح هاي مناسب تاثير دوچندان در روحيه دارد.

با استفاده از تكنولوژي برش ليزري ميتوان انواع چوب، mdf، فلزات مثل استيل و ... را برش و حكاكي كرد. توسط دستگاه برش ليزري طرح هاي دلخواه را به هر شكل كه مدنظر شماست ميتوان روي متريال هاي مختلف پياده سازي كرد. برش ليزري در ساخت پارتيشن و جداكننده ها در منازل و مطب ها و سالن هاي زيبايي، هتل ها و ... كاربرد دارد. ايجاد سقف كاذب و نرده هاي بسيار زيبا، آويزهاي زيبا و ... از ديگر كاربردهاي برش ليزري است.

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۷:۳۵ توسط:sam موضوع:

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي

 

oaa9_z8.jpg

استفاده از دستگاه برش ليزري در بوجود آوردن طرح هاي بسيار زيبا و به روز مدتي ست در صنعت دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از حكاكي و برش ليزري فضاهاي بسيار مدرن و قابل تحسين ايجاد ميشود. برش ليزري در دكوراسيون رستوران ها و كافي شاپ ها، خانه ها و ويلاها، مطب ها، هتل ها و ... بسيار كاربرد دارد. به كاربردن طرح هاي زيبا توسط برش ليزري بر جذابيت فضاها اضافه مي كند.  بوجود اوردن تغييرات حتي كوچك در تغيير روحيه افراد در اماكن مختلف مانند مطب پزشكان تاثير بسزايي دارد. استفاده از رنگ بندي مناسب و طرح هاي مناسب تاثير دوچندان در روحيه دارد.

با استفاده از تكنولوژي برش ليزري ميتوان انواع چوب، mdf، فلزات مثل استيل و ... را برش و حكاكي كرد. توسط دستگاه برش ليزري طرح هاي دلخواه را به هر شكل كه مدنظر شماست ميتوان روي متريال هاي مختلف پياده سازي كرد. برش ليزري در ساخت پارتيشن و جداكننده ها در منازل و مطب ها و سالن هاي زيبايي، هتل ها و ... كاربرد دارد. ايجاد سقف كاذب و نرده هاي بسيار زيبا، آويزهاي زيبا و ... از ديگر كاربردهاي برش ليزري است.

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربرد برش ليزري در دكوراسيون داخلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۶:۴۸ توسط:sam موضوع:

7 نكته‌اي كه بايد در هنگام انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در نظر بگيريد

7 نكته‌اي كه بايد در هنگام انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در نظر بگيريد

وبلاگ مقالات 7 نكته‌اي كه بايد در هنگام انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در نظر بگيريد

براي انتخاب فضاي كار اشتراكي چه مواردي را در نظر بگيريم؟

 

چه فريلنسر باشيد، چه مؤسس يك استارتاپ يا حتي مدير يك شركت نوپاي كوچك؛ با يك حساب سرانگشتي ساده پي مي‌بريد كه فضاي كار اشتراكي بهترين محل براي انجام كار است. بعد از اين كشف و شهود قطعا اين سؤال برايتان پيش مي­‌آيد كه: كدام فضاي كار اشتراكي را بايد انتخاب كنيد؟ با وجود تعداد زياد اين نوع فضاها در شهر تهران، پيدا كردن يكي از مناسب‌ترين آنها براي شما قطعا بسيار دشوار خواهد بود. با اينحال آگاهي از برخي نكته‌ها شما را به سمت انتخاب يك فضاي عالي راهنمايي مي­‌كند. با ما همراه شويد تا موارد مربوط به انتخاب فضاي كار اشتراكي را بررسي كنيم.

انتخاب فضاي كار اشتراكي

  1. موقعيت مكاني

موقعيت مكاني بدون شك در انتخاب بهترين فضاي كار از مهمترين فاكتورهاي تصميم‌گيري است. اگر در شغل خدمات هستيد، بايد محلي را انتخاب كنيد كه براي مشتريان شما مناسب باشد. شما بايد مكاني را انتخاب كنيد كه در اولين جلسه با مشتري، بتوانيد تأثيرگذاري مثبتي روي او داشته باشيد. با اين وجود، اگر بيشتر كارهايتان را مي­توانيد از راه دور انجام دهيد و ترجيح مي‌دهيد كه در مكاني آرام و ساكت كار كنيد، پس بايد مجموعه‌اي را انتخاب كنيد كه به محل زندگي شما نزديكتر باشد.

 

 

  1. ساكنان مجموعه

براي انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در صورت امكان كساني كه هم اكنون آنجا مشغول به فعاليت هستند را بشناسيد.

اگر يك فريلنسر هستيد و به دنبال فرصت­هاي شبكه‌­سازي مي‌گرديد،

انتخاب يك فضاي همكاري كه متخصصان حرفه‌اي و كاربلد در حوزه‌هاي كاري مختلف آنجا حضور داشته باشند،

مي‌­تواند درهاي زيادي را براي ملاقات با افراد هم فكر و هم‌مسير باز كند.

حتي اگر مي‌توانيد براي مدت كوتاهي آنجا حضور داشته باشيد، با افراد گفتوگو كنيد و ببينيد كه آيا مي­‌توانيد با آنها ارتباط برقرار كنيد يا خير.

هيچ چيز، بهتر از كار كردن در يك محيط شاد و در كنار افراد با انگيزه نيست.

  1. سهولت رفت و آمد

شايد دليل ترك كار قبلي‌تان اين باشد كه وقت زيادي را براي رفت و آمد به محل كار تلف مي‌­كرديد.

خبر خوب اين است كه اكنون كه براي خودتان كار مي‌كنيد،

مي­‌توانيد براي كم كردن آن زمان كسل‌كننده تدبيري بينديشيد.

شروع روز بدون ترافيك يا وسايل حمل و نقل عمومي مي­‌تواند تغييرات شگفت‌انگيزي در بهره­ وري و رفاه شما ايجاد كند.

همچنين، اگر قصد استخدام كارمند داريد، محل كاري كه دسترسي آسان دارد مي‌تواند مزيت رقابتي شما باشد!

  1. فضاي داخلي مناسب

شما كسب‌وكار خود را به تنهايي شروع كرديد و اين لحظه براي شما شگفت انگيز است!

زودتر از آنچه تصور مي‌­كرديد، نياز به توسعه تيم پيدا كرديد.

داشتن فضاي اداري مناسب كه به شما امكان گسترش فضاي قابل استفاده را مي­‌دهد

هنگام انتخاب محل كار به خاطر داشته باشيد.

نياز به تغيير محل كار به طور مداوم، مي­‌تواند كمي آزار دهنده باشد.

 

 

  1. امكانات

فضاي كار اشتراكي بايد كليه امكانات اساسي كه فرد از محل كار خود انتظار دارد در اختيار او قرار دهد.

بسياري از فضاهاي كار اشتراكي تعهد به تأمين همه امكانات مي‌دهند اما الزاما همه آنها به تعهدات خود پايبند نيستند.

به خاطر داشته باشيد كه يك فضاي كاري كاملاً مجهز، گران خواهد بود،

بنابراين سعي كنيد فضايي را انتخاب كنيد كه تعادل اقتصادي و هدايت شدني آن را مختل نكند.

  1. رويدادهاي تخصصي

بسياري از فضاهاي همكاري، رويدادهايي با موضوعات تخصصي و با حضور كارآفرينان موفق را به صورت هفتگي و يا ماهانه برگزار مي‌­كنند.

در بسياري از اين رويدادها افراد با نفوذ و سرمايه گذاران با تجربه به عنوان مهمان حضور دارند؛

كه فرصتي فوق‌العاده براي شبكه­‌سازي است.

به دنبال اين فضاهاي پويا باشيد زيرا رشد كسب‌وكارتان و يا حتي رشد شخصي شما در اين موقعيت‌ها سرعت مي‌گيرد.

  1. وضعيت مالي شما

تا اينجا تمام مواردي كه گفته شد با فضاي كار اشتراكي گره خورده بود

اما اين نكته به شما و جيبتان متصل است.

از قضا اين نكته يك عامل بسيار تأثيرگذار در انتخاب فضاي كار اشتراكي نيز هست.

هنگام راه‌­اندازي يك كسب‌وكار جديد، شما به دنبال كم كردن هزينه‌هاي جاري تا حد امكان هستيد.

ديدن مبلغ اجاره ماهيانه به عنوان يك بدهي سرسام‌آور، اتفاقي تلخ براي شما و كسب‌و كار كوچكتان خواهد بود.

بنابراين مجموعه‌اي را انتخاب كنيد كه متناسب با بودجه شما باشد.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: 7 نكته‌اي كه بايد در هنگام انتخاب يك فضاي كار اشتراكي در نظر بگيريد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۱۴ توسط:sam موضوع:

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختماني،بسيار حائز اهميت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و كاربرد به چند دسته تقسيم ميشوند.دراين مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهيم پرداخت سپس به بررسي لوله پليكا ،انواع اتصالاتش و معرفي آن مي پردازيم.

 

لوله هايي با جنس گالوانيزه

 

لوله هاي آهني و فولادي از دو نوع مهم گالوانيزه ،به حساب مي آيند كه لوله هاي فولادي وزن كمتري نسبت به لوله هاي آهني دارند.لوله هاي فولادي براي تهويه گزينه ي مطلوبي به شمار مي آيند و بسيار كارايي دارد هرچند براي امور ديگر فاضلابي نيز كارايي دارد.

 

لوله هاي چدني

 

براي لوله كشي ها بسيار استفاده مي شود و داراي مقاومت قابل توجهي مي باشد.

 

لوله هاي پلاستيكي

mxow_image2.jpg

به چند نوع تقسيم مي گردند

 

لوله هاي PE – پلي اتيلن

لوله هاي PVC – پي وي سي

لوله هاي PP – پلي پروپيلن

در سيستم آبرساني سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتي بسيار پركاربرد مي باشند و اتصال اين نوع لوله ها توسط جوش حرارتي صورت مي پذيرد  و در رنگ سفيد در بازار عرضه  و ارائه مي شود .

 

لوله هاي ABS

 

لوله هاي CPVC

 

لوله هاي PB

 

لوله هاي پلي اتيلن

داراي مقاومت بالاتري نسبت به ديگر لوله ها مي باشند و ضخيم بودن پلي اتيلن نيز از ديگر تمايزات اين نوع لوله به حساب  مي آيد.

 

لوله هاي دوسر تخت

 

تعريفي از لوله پليكا (pvc) 

 

به اسم يو پي وي سي معروف مي باشد كه به علت پيشتازان توليد كننده اين فرآيند به پليكا معروف شد.با رنگ طوسي رنگ در ميان مردم بسيار كاربردي محسوب مي شود و خيلي از افراد بر اين تصور هستند كه پليكا جنس اين نوع لوله  به حساب مي آيد در حالي كه نام برند معروف اين نوع لوله مي باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولاني باعث پرطرفدار تر شدن اين نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسيار با لوله هاي پليكا مرتبط و وابسته مي باشد و به تنهايي باعث موفقيت اين امرشده است.

 

براي خريد انواع لوله پليكا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، مي توانيد انواع سايت ها را بصورت آنلاين جستجو كرده و با ديدن و مقايسه قيمت ها محصول خود را خريداري بكنيد ، در اينجا ما وبسايت چلونگر كه كالاي  تخصصي ساختماني است  را به شما معرفي مي كنيم كه با مراجعه به آن مي توانيد خريد خوب و مناسبي داشته باشيد.


برچسب: معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۸:۵۳ توسط:sam موضوع:

معرفي كتاب چيزهاي تيز

رمان چيزهاي تيز اثر گيليان فلين، نويسنده‌ي آمريكايي، است كه در سال ???? روانه‌ي بازار شد. كتاب چيزهاي تيز را مي‌توان در دسته‌ي آثار داستاني، رازآلود و هيجاني قرارداد. گيليان فلين در رمان خود به روايت داستان كميل پريكر مي‌نشيند. كميل روزنامه‌نگاري است كه بايد به شهر زادگاهش بازگردد تا از چند قتل زنجيره‌اي وحشيانه گزارش تهيه كند. برگردان فارسي رمان چيزهاي تيز اثر گيليان فلين به ترجمه‌ي مهدي فياضي كيا و به همت انتشارات چترنگ در اختيار علاقه‌مندان قرارگرفته است.

در ادامه درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

خلاصه‌ي داستان

كميل پريكر خبرنگار جواني است اهل شيكاگو،‌ با گذشته‌اي پرماجرا. آن هنگام كه خبر گم‌شدن دومين دختر نيز در شهر زادگاهش مي‌رسد، رئيس او كه برايش مانند پدر است كميل را مي‌فرستد تا گزارشي از اين ماجرا تهيه كند. چه كسي مي‌گويد نمي‌توانيد يك‌بار ديگر به شهر خودتان برگرديد؟ اما سؤال اصلي آن است كه آيا كميل واقعاً مي‌خواهد به آنجا بازگردد؟ بودنش در شيكاگو به‌جاي پودانك دليلي دارد و خطري كه از جانب گذشته و آشفتگي رواني‌اش تهديدش مي‌كند، كم از خطري نيست كه از جانب آن قاتل زنجيره‌اي متوجه اوست.

 كمتر از يك سال پيش جنازه‌ي حلق‌آويز دختري با دندان‌هاي كشيده‌شده پيدا شد. حال نيز دختر ديگري در همان سن‌و‌سال گم‌شده و محلي‌ها نگران‌اند همان بلا سر او آمده باشد. كمي بعد، جنازه‌ي او نيز در فاصله‌ي اندك ميان دو ساختمان پيدا مي‌شود و همه مي‌دانند كه اين تازه اول ماجراست.

 كميل بايد در شهر بگردد و سعي كند به كمك كارآگاهي كه از كانزاس براي كمك فرستاده‌اند، هر اطلاعاتي كه مي‌تواند از مردم يا كلانتر يك‌دنده‌ي شهر بگيرد. با خانواده‌ي قربانيان ملاقات مي‌كند و خوشبختانه يا بدبختانه، مجبور مي‌شود با هم‌كلاسي‌هاي سابقش نيز ديدار داشته باشد.

 بزرگ‌ترين ارتباط كميل با آن شهرْ خانه‌ي پدري‌اش است؛ خانه‌اي كه حالا پدر، مادر ناتني و ناخواهري‌‌اش آنجا زندگي مي‌كنند. همه‌ي ما مي‌دانيم زمان‌هايي كه به خانه‌ي پدر و مادرمان بازمي‌گرديم چه رفتاري پيدا مي‌كنيم. خيال مي‌كنيم دوباره كودك هستيم و منتظر توجه و مراقبت از سوي آن‌هاييم. داستان كميل اما… بگذاريد بگويم پر از كمبود است و برخي زخم‌هاي آدم انگار هيچ‌گاه قرار نيست بهبود يابند.

داستاني جذاب پر از شخصيت‌هاي نچسب

 پيش‌ازاين اثر، رمان دختر گمشده نيز از گيليان فلين سروصداي زيادي كرد. اگر طرفدار قلم او باشيد و آثارش را دنبال كنيد، مي‌دانيد كه هر جا اسم گيليان فلين بيايد بايد منتظر چند شخصيت نچسب و دوست‌نداشتني در كتابش نيز باشيم. فلين استاد خلق چنين شخصيت‌هايي است و كاري مي‌كند خواننده در هر صفحه هزار بار خدا را بابت خانواده و دوستان عزيز و مهرباني كه دارد شكر كند. اگر هوس كرده‌ايد شاهد جنجالي خانوادگي باشيد كه آشفته‌تان كند، كتاب چيزهاي تيز گيليان فلين را بخوانيد!

شخصيت‌محور، طرح داستان غيرقابل‌پيش‌بيني و پاياني خوب

 طرح داستان در كتاب چيزهاي تيز پر است از چرخش‌هايي كه خواننده شايد نتواند كاملاً پيش‌بيني‌اش كند اما خيلي هم دور از ذهن نيستند. اين اما دليلي بر خوب نبودن آن چرخش‌ها نيست. يكي از مشخصه‌هاي كتابي خوب، داشتن پاياني خوب است و يك پايان خوب، پاياني است كه با عقل و كليت داستان جور دربيايد و منطقي باشد. كتاب چيزهاي تيز از اين نظر هيچ‌چيز كم ندارد.

 اما اين كتاب بيشتر از داشتن طرحي جذاب و پاياني معقول، به‌شدت شخصيت‌محور است. كتاب چيزهايي تيز تماماً درباره‌ي شخصيت‌هايي است كه چندان هم به دل مخاطب نمي‌نشينند. شخصيت اصلي، كميل، اما متفاوت است؛ كاراكتر پيچيده‌اي دارد و با موضوعات و مشكلات پيچيده نيز سروكار دارد.

 زماني كه درباره‌ي خانواده و گذشته‌اي كه او از آن مي‌آيد بخوانيد، همه‌چيز برايتان روشن مي‌شود. شايد با برخي تصميماتش موافق نباشيد و برخي رفتارهايش را تائيد نكنيد اما در مقايسه با ديگران، او را بيشتر دوست خواهيد داشت.

كتابي براي رمان‌خوان‌هاي غيور با اعصاب قوي!

گرچه اين رمان آن‌قدر خوب و جذاب است كه شايد بخواهيد به هركسي پيشنهادش دهيد، بايد بگويم اين كار درست نيست. به چند دليل؛ اولين و واضح‌ترين دليل آنكه برخي افراد شايد تحمل اين اندازه تاريكي و خونريزي كه نويسنده به داستانش مي‌افزايد نداشته باشند.

بسيار زيادند داستان‌هاي كارآگاهي و رازآلودي كه عادي‌اند و خوانندگان عادي را وارد كشمكش با ضدقهرماني مي‌كنند كه تا حدودي غيرعادي و گاهي حتي يك رواني تمام‌عيار است. اينجا اما قهرمان داستان جداي از اوضاع نابساماني كه درگيرش شده، خودْ شخصيتي پر‌حاشيه و آشفته است.

در متن داستان شرح دقيق خود‌آزاري،‌ مصرف مواد مخدر و حيوان‌آزاري آمده است. مرگ و وحشت موضوعاتي هستند كه نويسنده از بي‌پرده‌گويي درباره‌شان ابايي ندارد. روابط ميان افراد دوپهلو و نيشدار است و گفتني بخواهيم انسان‌هاي شاد و خوشبخت را مضحكه قرار دهيم.

به اين دلايل مطالعه‌ي كتاب چيزهاي تيز به خوانندگاني كه دنبال پاياني خوش‌وخرم و داستاني پر از اميد و وعده‌ي آينده‌اي بهتر هستند، پيشنهاد نمي‌شود.

سريالي با اقتباس از كتاب

كتاب چيزهاي تيز چنان داستان تأثيرگذاري دارد كه در سال ???? سريالي كوتاه در هشت قسمت با اقتباس از آن توليد و از شبكه‌ي اچ‌ بي ‌او پخش شد و موفقيت‌هاي بسياري كسب كرد. اين زنجيره توانست جايزه‌ي گلدن‌گلوب را براي بهترين نقش مكمل زن و بهترين سريال كوتاه از آن خود كند.

برشي از كتاب

«گاهي فكر مي‌كنم بيماري درون هر زني است و تنها منتظر لحظه‌ي مناسب است تا خود را نشان دهد. در تمام عمرم زن‌هاي بيمار بسياري را مي‌شناختم. زناني با دردهاي مزمن و بيماري‌هايي هميشگي. زناني با شرايط خاص. مردها نيز حتماً استخوان‌درد و كمر‌درد را تجربه مي‌كنند؛ شايد لازم باشد يكي دو بار زير تيغ جراحي بروند، لوزه‌اي را دربياورند، پروتز براقي را جاي استخوانشان كار بگذارند. زن‌ها اما تحليل مي‌روند.»

سخن آخر

چيزهاي تيز به لحاظ روان‌شناختي تاريك و آزاردهنده است و مخاطب را آشفته مي‌كند. در كل اما آن را شايد بتوان يك سروگردن بالاتر از جاهاي تاريك و يك پله پايين‌تر از دختر گمشده ارزيابي كرد. كتاب جاهاي تاريك شبيه به هيچ كتاب ديگري نيست؛ سرد، تاريك و فراموش‌نشدني است و خواننده را با خود به سفر مي‌برد. اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي رمان چيزهاي تيز اثر گيليان فلين هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

خريد كتاب چيزهاي تيز از كاواك

برچسب: معرفي كتاب چيزهاي تيز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۴:۰۷ توسط:sam موضوع:

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار

 

در ساختمان هاي امروزي، امنيت حرف اول را ميزند. به همين دليل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روي درها و ديوارها، انجام ميشود.

زماني كه ما براي اجاره كردن يا خريدن يك خانه و يا آپارتمان اقدام ميكنيم، به درب و پنجرهها و امنيت ساختمانها توجه زيادي داريم.

وجود امنيت در محل زندگي موضوع بسيار مهم و ارزشمندي است. هر چه امنيت يك مكان براي زندگي بيشتر باشد، ميزان آرامش ما نيز از زندگي در آن مكان بيشتر ميشود.

 

نصب حفاظ پنجره

 

در حال حاضر برخي از افراد تصور ميكنند كه حفاظ درب و پنجره، تنها براي نمونههاي قديميتر كاربرد داشت و درب و پنجرههاي امروزي نيازي به نصب حفاظ ندارند. اين تفكر براي كساني كه به تازگي درب و پنجره دوجداره نصب كردهاند نيز وجود دارد. اما بهتر است به شما يادآوري كنيم، هر چند درب و پنجرههاي دوجداره داراي امنيت لازم و كافي هستند، اما اگر منزل يا ويلايي داريد كه هميشه در آن سكونت نميكنيد و رفت و آمدتان به آنجا كم است، شايد بهتر باشد كه حتي با وجود درب و پنجره دوجداره، حفاظ نيز نصب كنيد.

 

گذاشتن حفاظ پنجره دوجداره چه فوايدي دارد؟

گذاشتن حفاظ براي پنجره دوجداره، علاوه بر اينكه به بالا رفتن ميزان امنيت خانه و آپارتمانمان كمك ميكند، باعث زيباتر شدن نماي ساختمان نيز ميشود. البته زيباتر شدن نما به انتخاب مدل مناسب حفاظ وابسته است.

نصب حفاظ پنجره دوجداره UPVC از ورود سارقان به منزل جلوگيري ميكند و از قاب و شيشه پنجره نيز محافظت ميكند. اگر فكر ميكنيد كه در منطقه زندگي شما، شرايط خاصي وجود دارد و احتمال ميدهيد كه شيشههاي پنجره ضربه بخورند يا آسيب ببينند، پيشنهاد ميكنيم كه براي جلوگيري از آسيبهاي احتمالي و ايجاد هزينههاي اضافي، از حفاظ پنجره استفاده كنيد.

انواع حفاظ پنجره دوجداره براي افزايش امنيت

قبل از هر چيز، بهتر است درباره انواع حفاظ پنجره دوجداره اطلاعات لازم را داشته باشيد. حفاظهاي پنجره از جنسها و در مدلهاي مختلفي توليد و روي پنجرههاي محل زندگي شما نصب ميشوند. انتخاب نوع حفاظ بستگي به محل نصب آن دارد و موضوع با اهميتي است، زيرا حفاظها داراي ميزان مقاومت متفاوتي هستند و ميتوانند مانعي براي تابش نور به داخل محيط خانه يا آپارتمان شما بشوند. در ادامه اين مقاله، انواع حفاظهاي پنجره را با جزئيات كامل بررسي ميكنيم.

 

حفاظ آهني براي پنجره هاي بزرگ


حفاظ آهني براي پنجره

حفاظهاي آهني، مقاومت بالايي دارند و قابل توليد در شكلها و اندازههاي مختلف هستند. البته اين حفاظها در شرايط آب و هوايي مختلف، ممكن است رنگ و ظاهر خود را از دست بدهند و زنگ بزنند. به همين دليل نيازمند مراقبت و توجه هميشگي هستند. در ويلاهاي خارج از شهر كه پنجرههاي بزرگي دارند، معمولا از اين نوع حفاظ استفاده ميكنند.

 

حفاظ شبه چوب و وينيل براي پنجره دوجداره


اين نوع حفاظ بهترين و مقاومترين حفاظ در برابر رطوبت و آتش است. اگر در منطقهاي زندگي ميكنيد كه رطوبت زيادي دارد، بهتر است از حفاظهاي شبه چوب استفاده كنيد. حفاظ شبه چوب در برابر آسيبديدگي و پوسيدگي بسيار مقاوم است، البته گرد و غبار را به خود جذب ميكند و نيازمند نظافت مرتب است.

 

حفاظ پنجره دوجداره از جنس استيل


امروزه حفاظ پنجره از جنس استيل، بيش از انواع ديگر مورد استفاده قرار ميگيرد. ويژگي برتر حفاظهاي استيل، رنگ ثابت و غيرقابل تغيير آنها است. اين حفاظها در مدت زمان طولاني، از رنگ و رو نميروند و كيفيت خود را حفظ ميكنند. حفاظ استيل همچنين مقاومت بالايي نسبت به تغييرات آب و هوايي دارد و به همين دليل بهترين انتخاب براي مناطق مرطوب به حساب ميآيد.

 

حفاظ پنجره چه مدلهايي دارد؟

 

حفاظ كاربردي و شيك رول شونده
حفاظ پنجره رول شونده

حفاظهاي رول شونده براي باز و بسته شدن، مانند يك فرش لوله شده رول ميشوند. حفاظهاي رول شونده، مانند همان حفاظهايي هستند، كه در مقابل درب مغازهها و پاركينگها نيز نصب ميشوند. ظاهر اين حفاظها بسيار شيكتر و عملكرد آنها كاملا كاربرديتر از ساير مدلها ميباشد.

 

حفاظ نردهاي براي درب و پنجرهها


حفاظهاي نردهاي، در واقع نمونهاي از حفاظها هستند كه به صورت نرده در مقابل پنجره قرار ميگيرند و امكان باز و بسته كردن آنها وجود ندارد. البته اگر از حفاظ نردهاي براي نصب در مقابل دربهاي منزل استفاده كنيد، ميتوانيد آنها را در جهت در و به صورت لولايي باز و بسته كنيد.

 

حفاظ ابرويي براي پنجره هايي با ارتفاع زياد


حفاظهاي ابرويي معمولا نسبت به ساير حفاظها كم تراكمتر است، تمام پنجره را نميپوشاند و شبيه ابرو ميباشد حفاظ ابرويي معمولا روي پنجرههايي نصب ميشود كه پهناي آنها نسبت به ارتفاعشان بيشتر است. اين حفاظ نسبت به ساير حفاظها زيبايي بيشتري روي پنجرهها دارد و در عين حال، كاربرد آن با كاربرد ساير انواع حفاظها مشابه است.

 

چگونه براي نصب حفاظ پنجره اقدام كنيم؟


حفاظ پنجره دوجداره

براي نصب حفاظ پنجره، ابتدا بايد پنجره مورد نظر را در جايگاه مناسب نصب كنيم. نصب درب و پنجره بايد توسط متخصصان آموزشديده در اين زمينه انجام شود.

شركت توليدكننده پنجره دوجداره حفاظ سازه با داشتن متخصصين و مشاورين حرفهاي در اين خصوص ميتواند راهنما و همراه شما براي نصب بهترين پنجره دوجداره باشد.

پس از نصب پنجره دوجداره UPVC، بهتر است، از كارشناسان و مشاوران اين حوزه براي انتخاب نوع محافظ، با توجه به نوع پنجرهها، موقعيت و جايگاه قرارگيري آنها كمك بگيريد. سپس اندازهگيريهاي لازم براي ساخت و نصب حفاظ پنجرهها توسط متخصصان انجام ميشود.

بعد از انتخاب طرح، نوع، جنس و رنگ حفاظ، توليد آن صورت ميگيرد و نصاب براي نصب به محل مورد نظر مراجعه ميكند.

اكنون كار به پايان رسيده و حفاظ شما نصب شده است. حال اگر حفاظ شما از نوعي است كه به قفل كتابي نياز دارد، پس از تهيه قفل  و قرار دادن آن روي حفاظ، ميتوانيدآن را به طور كامل ببنديد و خيال خود را از بابت امنيت ساختمان آسوده كنيد.

آشنايي با انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ورودي ويلايي و درب حياط و ويلا آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

ساخت درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.
در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

البته انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
 

انواع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

 

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

زيبايي و تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا

معمولا درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.
معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.
به طور كل اما تنوع درب پاركينگ وروردي درب حياط و ويلا بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزني  جلوي پنجره

 

جذابيت آن ساختمان را دوچندان ميكند. ميتوان با سرمايهگذاري روي حفاظهاي آپارتمان آن را متفاوتتر از بقيه ساختمانها كرد.
بعضي افراد با شكل ظاهري حفاظها ارتباط برقرار نميكنند و با اين ديد كه آپارتمان را مانند يك مكان نظامي ميكند، به آن مينگرند اما درعينحال براي امنيت آن را ضروري ميدانند.

بايد در نظر داشت كه با ايدههاي متنوع ميتوان از اين حفاظها براي زيبايي ساختمان استفاده كرد
علاوه بر اينكه باقابليت رنگپذيري ميتوان حفاظهايي همچون حفاظ شاخ گوزني را با نماي ساختمان ست كرد ميتوان با استفاده از گياهان رونده و پوشش اين حفاظها با اين گياهان علاوه بر پوشش حفاظها و خارج كردن نماي ساختمان از حالت نظامي، زيبايي طبيعي خاصي به آن بخشيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  به دليل شاخههاي تودرتو علاوه بر حفظ امنيت
بستر مناسبي براي رشد گياهان رونده ميباشد.
امنيت يكي از مواردي است كه جايگاه ويژهاي در كيفيت زندگي افراد داشته و همچنين ميتواند آرامش را براي آنها به همراه داشته باشد.

امنيت از نيازهاي ضروري انسان بوده و به معني دفاع از خود، خانواده، دوستان و اموال از خطرات ميباشد كه نشاندهنده ضرورت بالاي آن ميباشد.
بهطوركلي همواره در طول تاريخ انسانها به دنبال پاسخ به اين نياز بودند و سعي در ساختن ابزاري براي دفاع از سكونتگاههاي خود و همچنين ابزار دفاعي نظامي بودند.

تمامي اين اقدامات براي حفظ امنيت فردي و اجتماعي فرد بوده است
از طرفي تغييرات فرهنگي و همچنين نحوه زندگي تأثير به سزايي در تغيير شكل مسكن داشته است. آپارتمان جزء تغييرات شكل مسكن، در طول تاريخ بود.

 

 

نسل جديد حفاظ روي ديوار آهني


از ديگر توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه نسل جديد حفاظ روي ديوار و انواع درب و حفاظ نرده شاخ گوزني  ميباشد كه در ذيل به تعدادي از آنها اشاره ميگردد:

نسل جديد حفاظ روي ديوار: انواع حفاظ روي ديوار
حفاظ نرده شاخ گوزني 
حفاظ ليليوم
حفاظ نيزار
حفاظ بوته اي
حفاظ آبشاري
حفاظ كلاسيك
حفاظ نخل مرداب
حفاظ نرده شاخ گوزني  آهني :
از زندگي دوران باستان تا زندگي مدرن امروزي، هميشه انسان نيازمند ترفندهايي براي افزايش امنيت محل زندگي خود بوده كه راه حل آن نيز از ابتدا تاكنون نصب حفاظ ساختمان بوده است.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ ديوار ليليوم

وقتي انسانهاي اوليه در غارها زندگي ميكردند
براي حفاظت خود از حملهي حيوانات وحشي، تلهها و حصار هايي از چوب درختان و شاخ هاي بزرگ حيوانات مثل شاخ گوزن در نزديك محل زندگيشان كار ميگذاشتهاند تا حيوانات و يا دشمن به دام افتاده و نتوانند وارد غار و محل زندگي آنها شوند.

 


حفاظ نرده شاخ گوزني  حياط

 

همان تلهها نقش حفاظ ساختمانهاي امروزي را ايفا ميكردهاند.
نسل جديد نرده حفاظ روي ديوار بدليل اينكه از شاخ گوزن الگو برداري شده و شباهت زيادي نيز به شاخهاي گوزن دارد به حفاظ آهني معروف شده است .

امروزه از سيستمهايي مانند فنسهاي الكتريكي، قفلهاي الكترونيكي، دوربينهاي مداربسته، انواع حفاظ ساختمان مانند شاخ گوزني ، حفاظ ليليوم، حفاظ بوتهاي، حفاظ آبشاري، حفاظ نيزاري، حفاظ بوته خاري حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.
توصيه ميشود جهت افزايش امنيت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامههاي خود داشته باشيد.
اگر براي تامين بيشتر امنيت محل زندگي يا كار خود برنامه ي ويژه اي داريد و دوست داريد در مورد حفاظ نرده شاخ گوزني  كه يكي از بهترين ابزارها براي تامين امنيت ساختمان است بيشتر بدانيد:

1. حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني يا نرده حفاظ هاي طرح جديد براي ديوار چيست؟

 

???نوعي نرده حفاظ دزدگير روي ديوار مي باشد كه ازكنارهم قرارگرفتن ميلگردهايي باسايز 10 ميلي متر تشكيل شده است وايده ساخت آن برگرفته از بوته هاي خار دار مي باشد كه بصورت نامنظم بطور ذاتي محافظت راانجام مي دهند. درحفاظ بوته خاري ياحفاظ بوته اي نيز باقرارگيري ميلگردهايي باابعاد مختلف، نقش محافظي دربرابر ورود سارقين وحيوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبراي عبور،سبب رسيدن آسيب به آن فرد مي شود.


2. فرق بين حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني حفاظ سازه   درچه چيزي است؟

 

???حفاظ شاخ گوزني داراي شاخه هاي مرتب وباالگوي تكرارشونده مي باشد درحاليكه حفاظ بوته اي ازالگوي ثابتي پيروي نميكند و دقيقا مانند بوته هاي خار،حالتي تو درتو دارند.


3. آيا نرده آهني بوته اي يا نرده آهني شاخ گوزني امنيت رابطور كامل برقرارمي كند؟

 

???تمامي حفاظ هاي توليدشده درصنايع فلزي حفاظ سازه   ،تضمين كننده امنيت مي باشند.جوش هاتحت 2 طرف مي باشد.نحوه نصب حفاظ هانيز بابهترين كيفيت ممكن انجام مي شود.


4. قيمت هاي حفاظ نرده آهني روي ديوار؟

 

.?? قيمت حفاظ هاي طرح بوته از متري 80 هزار تا 220 هزار تومان مي باشد.


5. چه فاكتورهايي در تعيين قيمت حفاظ بوته اي نقش دارد؟

 

??? ازفاكتورهاي م?ثر بر قيمت حفاظ بوته اي مي توان به عوامل ارتفاع،تراكم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره كرد


6. آيا تنوع رنگي براي رنگ آميزي وجود دارد؟

 

???تمامي محصولات صنايع فلزي حفاظ سازه   ازجمله حفاظ هاي روي ديوار، قابل اجرادر رنگ هاي مختلف مي باشد. پرفروش ترين رنگ هاعبارت اند از:مشكي، سفيد، كرم و قهوه اي. مشتريان مي توانند بنا بر سليقه خود و همرنگ با نماي ساختمان يا ديوارهاي خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب كنند.


7. چه ارتفاعي از حفاظ طرح بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع ديوارهاي آپارتمان متفاوت است. حفاظ هاي 50 سانتي متري فقط براي ديوارهايي باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبراي ديوارهاي ديگر حفاظ 90 سانتي متر به بالا مناسب مي باشد. براي آسودگي خيال مي توانيد ازارتفاع هاي بالاتراستفاده كنيد البته توجه داشته كه بهتراست تاكيد روي ارتفاع و تراكم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آيا نصب آن نياز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح كار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روي ديوار با آموزش درست ديگر نياز به يك نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت هاي خاص باشد، بهتراست ازمتخصصين حفاظ حفاظ سازه   دراين زمينه بهره گرفته شود تا نتيجه ايده آل ترباشد.


9. شرايط بازديد رايگان چيست؟

 

??? درحال حاضربازديد رايگان درتهران ، كرج و اطراف آن مي باشد. براي درخواست بازديد رايگان همواره مي توانيد ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره هاي شركت صنايع فلزي حفاظ سازه   تماس حاصل فرماييد..مسئولين پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در ليست بازديد، براي پروژه شما يك ساعت مشخص در همان روز يا روز بعد آن تعيين ميكنند و چند ساعت قبل براي انجام هماهنگي هاي لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهاي ديگر مانند رامسر ، انزلي ، گرگان ، بوشهر ، يزد ، اصفهان ، شيراز و ... هستيد ، مي توانيد با ارسال عكس هايي از پروژه خود ، ازمشاورين ما اطلاعات دريافت كنيد.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنايع فلزي حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???براي سفارش تمامي محصولات پس ازمشاوره يا بازديد رايگان و تعيين متراژ دقيق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراكم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزينه ها محاسبه مي شود و بصورت يك فاكتور براي شما ارسال مي شود. فاكتورها ازطريق شبكه هاي اجتماعي وفكس ارسال مي شوند. پس ازتاييد فاكتورتوسط كارفرما و واريز 30% از هزينه كل،ساخت حفاظ شروع مي شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز كاري آماده مي شود.


11. اگردرشهرهايي بجز تهران باشيم چگونه خريد كنيم؟

 

???امكان بازديد رايگان وجود ندارد و كارفرما خود بايد متراژ كار را اندازه بگيرد. اما همانطوركه گفته شد ،مي توانيد با ارسال تصاويراز پروژه، براي انتخاب بهتر ازمشاورين صنايع فلزي حفاظ سازه   كمك بگيريد.


12. نحوه حمل وبارگيري حفاظ به چه صورت مي باشد؟

 

???بارگيري حفاظ هابسته به متراژ كارمتفاوت است. ازوانت بار يا كاميون متفاوت است.
تاحد ممكن سعي مي شود كه حفاظ هارا بصورت مرتب چيد تا جاي كمتري رابگيرند.


13. منظوراز تراكم حفاظ هاي روي ديوار از جمله حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

???تراكم حفاظ هاي روي ديوارازجمله حفاظ بوته اي ، به معني تعداد رديف هاي اصلي و فرعي كارشده در يك هرشاخه از حفاظ مي باشد. مقدارتراكم به دوصورت شمارش مي شود.


1. برحسب شاخه هاي اصلي كه با چهار تراكم 8 ، 10 ، 12 و 15 رديف معرفي مي شود
2. برحسب شاخه هاي فرعي كه با چهار تراكم 16 ، 20 ، 24 و 28 رديف معرفي مي شود
معمولا تعداد شاخه هاي اصلي را مبناي تراكم در نظر مي گيرند.


14. زمان تحويل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحويل حفاظ پس ازتاييد پيش فاكتور براي متراژهاي معمول 3 الي 4 روز كاري مي باشد. درمتراژهاي بالا ممكن است اين زمان طولاني تر باشد


15. آيا اين حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنايع فلزي حفاظ سازه   براين باوراست كه رضايت مشتري مهمترين عامل براي پيشرفت كسب وكاراست.ازاين رو تمامي محصولات خود را با حداكثركيفيت ممكن ارائه مي كند. ازاين رو مشتري مي تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزديك مشاهده كند تا با خيال آسوده خريداري نمايد.
اين مجموعه ضامن كيفيت محصولات وخدمات خود مي باشد.


16. حفاظ ها با چه كيفيتي ارائه مي شود؟

 

???حفاظ توليد شده در صنايع فلزي حفاظ سازه   با ميلگرد درجه يك سايز 10، جوش دورو، رنگ پودري الكترواستاتيك تيزكاري گيوتيني ارائه مي شود.


17. مشاوره رايگان خريد نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام مي شود:
1.
مشاوره حضوري : هنگام بازديد رايگان، كارشناسان تمامي مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد.
2.
مشاوره تلفني:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه مي توان ليست قيمت حفاظ ها را دريافت كرد؟

 

براي دريافت ليست قيمت ها همواره مي توانيد باارسال پيام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نماييد.


19. عرض نرده حفاظ ديوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بين 35 سانتي متر تا 75 سانتي متر متغير است.


20. هزينه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزينه نصب حفاظ به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله متراژ كار، ارتفاع ديوار، پستي و بلندي هاي آن، شيب دار بودن، ديوار لغاز و... با اين تفاسير قيمت بين 10 تا 30 هزارتومان متغير مي باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هايي توليد مي شود؟

 

در ارتفاع هاي 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتي متر توليد مي شوند . ارتفاع هاي ديگر نيز بنا به رخواست مشتري انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه براي خريد محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قيمت نرده حفاظ وخدمات، فاكتوري براي شما ارسال مي شود .30 درصد از مبلغ فاكتور را به عنوان پيش پرداخت به شماره حساب هايي كه دراختيارتان گذاشته مي شود واريز مي كنيد و 70 درصد مابقي نيز هنگام نصب تسويه مي شود.

منبع : نرده محافظ پنجره

 


برچسب: حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۴:۵۶ توسط:sam موضوع:

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

bqtq_w4.jpg

بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)

راه‌هاي خسته شدن خيلي زياده ولي قطعا راه خستگي در كردن فقط يكي هست ؛اونم خوابيدن روي يك تشك راحت. محققان سالهاست روي روحيات و پرخاشگري‌هاي انسان‌ها مطالعه و تحقيق كرده‌اند و حاصل همه آنها يك نتيجه مهم بوده است:

استراحت مطلق و خواب با كيفيت مي‌تواند در شادابي و نشاط روزانه انسان‌ها نقش بسزايي ايفا كند‌. دكوراسيون، رنگ، مساحت، ميزان روشنايي و… در اتاق خواب شما مي‌تواند به خواب خوب كمك كند، اما تشك مستقيما با بدن شما ارتباط دارد پس در اولويت اول قرار مي ­گيرد.لذا بهتر است يك جواب قانع كننده به سئوال? تشك خوب چي بخرم؟? بيابيم.

 

خريد تشك خوب

در مقاله ?بهترين مارك تشك? از ويژگي هاي يك تشك خوب صحبت كرديم. از مطالعات بدون وقفه متخصصان مشغول در برند Best  و Kelebek   نوشتيم و ادعاي كيفيت را با ضمانت پنج تا ده ساله محصولات موجود تضمين كرديم. اولين پيشنهاد ما به سوال ? تشك خوب چي بخرم؟? مدل ويسكو پاكت  از برند كلبك است، زيرا ابر هوشمند ? سانتي متري كار شده در آن، نويد يك استراحت بي‌ نقص را به شما خواهد داد.

پارچه گرد باف گرماژ???? گرمي استفاده شده در آن، ظاهري شكيل به آن بخشيده است. ظاهر دلفريب طراحي و دوخت عالي محصول، آنچنان چشم نواز است كه هر زوجي را به خريد آن ترغيبب مي‌كند. گارانتي ? ساله محصول گواه كيفيت بالا و عمر طولاني تشك است. فروش بالا و رضايت مشتريان نتيجه‌اي تصادفي نيست و لازمه كسب رضايت‌مندي از جانب خريداران تنها به يك  عامل بستگي دارد؛ «تلاش براي بهتر شدن».

 اگر هنوز به جوابي ايده‌آل به سوال تشك خوب چي بخرم نرسيده‌ايد لازم است تفاوت در ظاهر و ساختار تشك‌ها را بدانيد. موضوعي كه در نهايت باعث مي‌شود خريداران در دام تبليغات غير واقعي نيافتند و با آگاهي كامل يك خريد ايده‌آل را تجربه كنند.

تفاوت در ظاهر :

گرچه با لمس كردن يا رويت، جنس بكار رفته در تشك‌ها مي‌توان به كيفيت آنها پي برد امّا گاهي مواد بكار رفته در ظاهر محصول خصوصياتي دارند كه از ديد شما پنهان مي‌مانند مثلا خاصيت نانو در بعضي پارچه‌ها هيچگاه با چشم يا لمس، حس نمي‌شود ولي همين فناوري باعث خواهد شد تا تشك در مقابل آلودگي‌هاي خارجي بيشترين مقاومت را داشته باشد و هراسي بابت لك شدن تشك نداشته باشيد.

در جوابي ديگر به سوال تشك خوب چي بخرم؟ فناوري تهويه در پوشش‌هاي نهايي را به شما معرفي مي‌كنيم. از نقص‌هاي تشك‌هاي موجود در بازار، انباشت گرماي فراوان در تشك است. اين موضوع، عدم رضايت خريداران را در پي داشت .

ولي در محصولات باكيفيت، تعداد روزنه‌ها را با خلاقيت بالا و البته با استفاده از ماشين آلات روز دنيا آنچنان در تار و پود پارچه پنهان كرده‌اند كه در يك سو با تهويه هواي ميان ساختار داخلي و فضاي خارجي، يك تعادل حرارتي را بوجود مي‌آورند و از سويي ديگر، ظاهر محصول را تحت‌الشعاع قرار نداده‌اند و وجه زيبايي و دلفريب محصولات كماكان حفظ شده است.

تفاوت در ساختار :

برخلاف عنوان گذشته اين موضوع از چشم پنهان است و متاسفانه با استفاده چند ساعته هم كمتر به چشم مي‌آيد، ولي با خواندن مطالب سايت بست كلبك مي‌توانيد از تفاوت‌هاي ساختاري مهم ميان تشك‌هاي موجود مطلع شويد و با اتكا به آن مي‌توانيد به يك جواب ايده‌آل براي سوال تشك خوب چي بخرم؟ دست بيابيد.

اولين اختلاف ميان تشك‌هاي بازار، متصل يا منفصل بودن فنرهاي تشك است. فنرهاي متصل قديمي هستند و به‌ علت اتصال همه فنرها به شبكه‌اي يكپارچه آنچنان كه بايد راحت نيستند ولي تشك‌هاي با فنرهاي منفصل ( پاكتي)، به دليل مستقل بودن هر فنر، فشار وارده از سوي بدن توسط هر فنر به شكلي مجزا جذب مي‌شوند. اين استقلال به شكلي فوق‌العاده راحتي را به ارمغان مي‌آورد.


نمونه فنرهاي پاكتي منفصل درتشك كلبك مدل آلترا ?  سبب شده در عين راحتي بي‌بديل، ساختار اسكلت بدني و علي‌الخصوص ستون فقرات حفظ گردد و حالت طبي نيز رعايت شود. استفاده از اين نوع هم جنبه پيشگيري از بروز درد مفاصل را به همراه دارد و هم جنبه درماني براي آن دسته از خريداراني دارد كه درگير دفرمه شدن ساختار اسكلت هستند. نمونه كامل‌تري از تشك‌ فنر منفصل وجود دارند كه با تزريق فوم به هر فنر، طول عمر بيشتري براي تشك به ارمغان مي‌آورند.

شرايط خريدار:

تا اينجا براي رسيدن به پاسخ مناسب به سوال تشك خوب چي بخرم؟ تشك و ويژگي‌هاي آن را مورد بررسي قرار داديم ولي موضوع مهم ديگر، شرايط خريدار است كه اغلب مغفول مي‌ماند ولي اگر تمام شرايط به دقت مورد كندوكاو قرار گيرد به يك خريد ايده‌آل منتج خواهد شد.

وزن : من كه وزن بالايي دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

 هنگامي كه يك تشك توليد مي‌شود با توجه به ساختار دروني آن و مواد بكار رفته يك عدد براي تحمل بيشينه و كمينه وزن براي محصول در نظر گرفته مي‌شود لذا اگر وزن خريدار كمتر يا بيشتر از عدد محصول باشد بايد به فكر خريد مدلي ديگر با تحمل متناسب با وزن خود باشيد.ضروري است به اين موضوع دقت كنيد تا بهترين نتيجه حاصل شود.

سن : من كه سن بالايي دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

ميزان نرمي و سفتي تشك‌ها متفاوت است و براي هر بازه سني يك ميزان نرمي در نظر گرفته مي‌شود پس ضروري است براي پيشگيري از بروز ناراحتي‌هاي استخوان و مفاصل و حتي درمان آنها نسبت به خريد يك تشك متناسب اقدام كنيد.

حساسيت : من كه حساسيت دارم (تشك خوب چي بخرم؟)

ديگر موضوعي كه مي‌تواند در يافتن جواب تشك خوب چي بخرم؟ به شما كمك كند حساسيت احتمالي شما به برخي مواد است. برخي از اشخاص به دليل حساس بودن پوست خود نمي‌توانند از بعضي محصولات مصنوعي استفاده كنند. لازم است نسبت به خريد محصولي كه مواد بكار رفته در آن طبيعي باشد اقدام كنيد.

غلت زدن من كه تو خواب غلط ميزنم (تشك خوب چي بخرم؟)

اين مسئله در استفاده از تشك‌هاي با فنر متصل، آزار دهنده‌تر بود خصوصا اگر با همسرتان از يك تشك دو نفره استفاده مي­كنيد اين مسئله حاد تر خواهد بود. فشار شما به فنرهاي تشك ، به بيرون زدگي‌ طرف ديگر تشك مي‌انجامد  و اين اصلا خوشايند نيست پس بهتر است اگر بيش از حد غلت مي‌زنيد به فكر خريد يك محصول با فنرهاي منفصل باشيد.تشك كلبك مدل آلترا ? با فنرهاي پاكتي منفصل يك خريد ايده‌آل خواهد بود.

در پايان ضروري است علاوه بر ويژگي هاي تشك خوب و هدف خود از خريد، به اعتبار برند توليد كننده نيز اهميت دهيد زيرا برندهاي معتبر با اعمال بازخوردهاي مثبت خريداران، نقص هاي احتمالي را برطرف مي­كنند، پس مطمئن باشيد خريد از برندهاي معتبر چون best و kelebek خريدي خالي از نقص خواهد بود.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: بهترين مقاله براي جواب دادن به سوال (تشك خوب چي بخرم؟)،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۲۲ توسط:sam موضوع: